Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brun Bugaboo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 21:35   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brun Bugaboo

Nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde en fra før.

Gammel 28-08-08, 21:44   #22
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

For oss som ikke er så bevandret i Bugaboo, bare har smugsiklet litt, hva er omtrentlig bruktpris på et slikt glis?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 16:28   #23
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spørs hvor mye brukt den er.. 2007 modellene ligger vel til 5500 ca.
2008 modellene ligger noe høyere. 7600 kr for ny, og de holder seg godt i verdi.

Gammel 29-08-08, 21:59   #24
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Også jeg som nettopp har fått min nye. Men så endte jo jeg opp med og kjøpe med orange base og sort canvas da. Men hadde egentlig tenkt på hel brun.

Gammel 29-08-08, 22:35   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenkte høystbydende over 5500,-.
UV-nett medfølger, og koppholder. Og kanskje den Fleurville Mini Tote'n også!

Har ennå ikke lagt den ut for salg. Tør ikke ennå...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:26   #26
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. Kanskje noen vil se bilde av sportsvogndelen.
Brun-brun den også.

Trenger penger og har liten plass, men har liksom ikke helt hjerte (hjerne) til å selge den...

Det jeg liker aller best med den er at den er så deilig å trille, og at barnet er vendt mot meg! Ja, også designet i seg selv er en fornøyelse.

Men gi meg et hint om du er interessert.

Gammel 09-09-08, 23:38   #27
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil gjerne se den som sportsvogn.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:54   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Her er et bilde - med seat insert fra Simo. Det følger ikke med vogna, med mindre man veldig gjerne vil ha det? Kan ta nye bilder i ettermiddag der jeg har fjernet sanden fra fotbrettet... Akkurat nå sover snuppa i vogna.

Gammel 11-09-08, 12:00   #29
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har rød base og brunt trekk! Elsker bugabooen min, den er like fin etter 2.5 år.

Nydelig vogn du har fått deg. Jeg så en brun/brun i byn og den var fiiin!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 12:02   #30
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har rød base og brunt trekk! Elsker bugabooen min, den er like fin etter 2.5 år.

Nydelig vogn du har fått deg. Jeg så en brun/brun i byn og den var fiiin!

jeg burde lest hele tråden ja.

Men som sagt alle potensielle kjøpere; jeg har sett sånn live og den er nydelig!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.