|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)Litt på siden av diskusjonen, men... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)I løøøøve Mallorca!
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)Vi PK SV-snobber må vel få lov til å klumpe oss sammen med ryggsekkene våre, vi som alle andre.
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)
Ikke sant? Du godtar jo at Grasrota samles på Køntrifestivaler og Titanofestivaler så da må det være lov å ha PK-SV-øko treff i Hellas.
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)Jeg hater også sommervarme Elinblu, men synes Mallorca i mai og september/oktober er passe overlevelig. Så jeg ofrer meg for familiens skyld.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Der traff han spikeren på hodet, gitt. (Are Kalvø)Jeg har bodd på Mallorca, jeg da, og holdt på å fryse i hjel i oktober. Det ble levelig igjen i november, sånn deilig Divine-temperatur på rundt 10 grader. Sommermånedene, derimot, vil jeg helst forbigå i taushet.
|
![]() |
|
|