|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Vaklende
|
![]() Sv: Noen som har forsøkt Meny matkalender?Jeg har netttopp fått tredje utgaven min i hus, som julepresang fra en venninne som har fulgt den relativt slavisk i 2 år nå. Selv er jeg litt av og på, men liker den godt. Den er liten nok til å bli med i veska uansett om jeg vil bruke den eller ei, og fleksibel siden man kan velge å bare bruke dagsmeny i stedet for ukemeny. God anvendelse av 190 kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har forsøkt Meny matkalender?Rosa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har forsøkt Meny matkalender?
Åhhnei...
Er det sammenheng i handlelistene? Slik at det kan bli fornuftig ukeshandling der lite av matvarene trenger å gå til spille? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har forsøkt Meny matkalender?Jeg kjøpte fjorårets (eller var det året før der igjen?), og jeg fikk ingenting ut av den, ikke fordi oppskriftene nødvendigvis var så ille, men fordi språket var så horribelt dårlig at jeg ikke maktet å bruke almanakken. Det så nesten ut som en person med dysleksi hadde skrevet teksten, og at det så var blitt sendt rett til trykk, uten språkvask og korrekturgjennomgang.
![]() |
#26 |
Vaklende
|
![]() Sv: Noen som har forsøkt Meny matkalender?
Jeg er ikke så sikker, det er lenge siden jeg fulgte en hel ukesmeny. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|