|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser
Enig.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserJeg kan tildels være enig med deg Nebbia, men akkurat denne uttalelsen i akkurat denne saken synes jeg ikke det er riktig å ignorere. Det dreier seg om hundrevis av små (og nå store) gutter som kan komme til å føle at de bare burde ta seg sammen, og at det de har opplevd blir bagatellisert. Da synes jeg vi har et ansvar for å tydeliggjøre at Staff er på bærtur. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Signerer denne.
|
|
|
#4 |
|
Nyter et nytt liv
|
Helt enig der ja.
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserSynes hele Staff utsagnene bikker over til hysteri jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Eh ... Det er jo ikke oss som klager som har sluppet ham til i beste sendetid da.
|
|
|
#7 |
|
seru
|
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserHmmm, hadde det vært så vel... Har mine tvil om at det kommer til å skje annet enn at pr-kåte mannen får enda mer publisitet...
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Amen!
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserGodt at noen gjør noe med han. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserStaff forsvarer jo bare drittsekkene, det virker som om han sitter klar og venter på at noen overgripere eller andre jævler skal bli tatt og så løper han til og forvarer dem med en gang. Virker som om mennesket elsker å få lov til å forsvare de verste av de verste og la dem få slippe ut i samfunnet igjen. Han liker vel å ha galninger rundt seg, tenker jeg, han er jo av samme ulla selv. Gikk ikke han ut i media en gang og sa at små barn bare har godt av å bli opplært i seksualitet fra tidlig av, og at pedofili derfor ikke var så ille? Mulig det var en skikkelig tabloid artikkel, men jeg mener bestemt å huske noe sånt. Satte frokosten i halsen.
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Nei, han ville nok hatt en forsvarer. Jeg synes bare at det er feil å kritisere Staff for å stadig forsvare drittsekker. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserEh, jeg ser iallfall på dette som forsvar mot overgrep:
Hentet herfra.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#18 |
|
weird
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserDen lynsjestemningen og forhåndsprosederingen som rår i media og blant folk nå er virkelig ikke en rettsstat verdig, etter mitt syn. At Fabian Stang hiver seg på for å øke egen populæritet blir nesten litt kvalmt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#19 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Veldig bra skrevet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserSignerer Mim og Irma,
|
![]() |
|
|