Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 12:27   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ut i fra det du sier så ville jeg bedt om penger. Han kan ikke forvente at søsteren sparer på ting, bare for at han skal få. Og det er forskjell på å gi bort utstyr og gi bort klær og litt leker, noe av utstyret er jo dyrt og man kan få en ok bruktpris for.

Helt enig med Adrienne.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:35   #22
snus
Fullverdig medlem
 
snus sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 39
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg har tatt betalt for vogna den ble solgt billig men jeg syns jeg måtte ha litt for den siden nesten ikke er brukt og nesten nye, men resten har utstyret har de fått.

__________________
snus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:36   #23
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg hadde aldri villet tatt betalt for babyutstyr til søsken. Vi låner ut, og det vi ikke trenger lengre, får de arve - altså få uten å betale.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:38   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Ville solgt han det billig.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:39   #25
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg hadde ikke tenkt tanken på å ta betalt for det et sekund. Jeg hadde gitt det som gave til min niese/nevø med glede.
Jeg har gjort det med venninner, er enebarn, og gleden ved å se det bli brukt igjen har vært stor.
Jeg skjønner ikke tankegangen rundt det å ta betalt for noe man ikke trenger lenger, om da ikke trenger de pengene til mat.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:40   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Det kommer litt an på. Billige småting som er vanskelig å omsette kan man kanskje likegodt gi videre til familie og venner. Men hvis du f.eks. har kjøpt en dyr vogn eller fem, og har budsjettert med en viss retur i form av bruktsalg, så kan ikke broderen forvente å få det gratis. Fortell ham at du gjerne vil selge, evt at du har en kjøper, og gi ham muligheten til førsterett, evt. et par hundre i prisavslag. Eventuelt kan du be om å få tilbake tingene når han er ferdige med dem og så selge det.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:41   #27
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.805
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg hadde aldri villet tatt betalt for babyutstyr til søsken. Vi låner ut, og det vi ikke trenger lengre, får de arve - altså få uten å betale.

Samme her.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:43   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg skjønner ikke tankegangen rundt det å ta betalt for noe man ikke trenger lenger, om da ikke trenger de pengene til mat.

'
Nåja, om man feks. kjøper en barneseng til 7000,- kroner og regner med å selge den så fort den er "oppbrukt" skjønner jeg tankegangen fullt og helt. Ikke alle kan ta seg råd til å gi bort svindyre ting, men klart - har man god økonomi blir det jo noe annet. Jeg skulle gjerne gitt hele verden til de rundt meg, jeg elsker å gi bort gaver. Men virkeligheten for oss er desverre en helt annen.
Billige småting kan jeg gjerne gi bort, da vi ikke kan regne med å få så mye for det uansett, og jeg ville som sagt solgt det BILLIGERE til familie og nære venner enn ellers.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:44   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg hadde tatt betalt for det om det var ting jeg i utgangspunktet hadde tenkt å selge.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:44   #30
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

'
Nåja, om man feks. kjøper en barneseng til 7000,- kroner og regner med å selge den så fort den er "oppbrukt" skjønner jeg tankegangen fullt og helt. Ikke alle kan ta seg råd til å gi bort svindyre ting, men klart - har man god økonomi blir det jo noe annet. Jeg skulle gjerne gitt hele verden til de rundt meg, jeg elsker å gi bort gaver. Men virkeligheten for oss er desverre en helt annen.
Billige småting kan jeg gjerne gi bort, da vi ikke kan regne med å få så mye for det uansett, og jeg ville som sagt solgt det BILLIGERE til familie og nære venner enn ellers.

Dårlig råd var ikke et issue her, skjønte jeg.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:48   #31
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Er det frekt av å oss å be om litt betaling for noen av tingene? De som er dyrest? Vet ikke helt hva de forventer selv..... Men de sparer jo mangforldig tusen på dette.

Jeg hadde ikke bedt om betaling for det. Personlig syns jeg at det er slike tjenester som hører med i en familie. Jeg hadde derimot stilt krav om god behandling slik at det kan selges videre etterpå og at alt som blir ødelagt, erstattes. Dog tror jeg neppe at jeg ville reagert på om andre tar en symbolsk sum for tingene, men hadde reagert om noen skulle tjent på å selge til familiemedlemmer. Dvs. at jeg mener du ikke bør selge til din bror om du ønsker deg full pott for gjenstandene.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:53   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg har gitt bort alt utstyr til min søster, synes det er en hyggelig ting å gjøre. Kunne ikke falt meg inn å ta betalt, og det ville ikke hun gjort mot meg heller. Skjønner at ikke alle har det sånn, men så lenge jeg ikke trenger pengene, synes jeg det er gøy å gi bort, være seg familie, venner eller andre som trenger det.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:55   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Dårlig råd var ikke et issue her, skjønte jeg.

Nei ikke her, men det virket jo som om det jeg siterte var helt generelt ment.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:56   #34
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har gitt bort alt utstyr til min søster, synes det er en hyggelig ting å gjøre. Kunne ikke falt meg inn å ta betalt, og det ville ikke hun gjort mot meg heller. Skjønner at ikke alle har det sånn, men så lenge jeg ikke trenger pengene, synes jeg det er gøy å gi bort, være seg familie, venner eller andre som trenger det.



Så derfor svarer jeg HI at jeg ikke kan forstå tankegangen med å ta betalt i denne situasjonen.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:23   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.



Så derfor svarer jeg HI at jeg ikke kan forstå tankegangen med å ta betalt i denne situasjonen.

Fordi jeg i utgangspunktet hadde tenkt til å selge endel av det dyrere utstyret, ting som er lite brukt. Men når de ble gravide forventet han at jeg skulle ta vare på alt for han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:24   #36
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.793
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Jeg ville tatt en prat med dem, jeg. Kanskje de syns det er greit å betale for noe av utstyret fremfor å måtte skaffe det selv, kanskje de føler seg presset til å ta i mot (og betale) for noe de faktisk heller hadde skaffet på annet vis? Uansett ville jeg sagt i fra om at dere hadde planer om å selge en del av utstyret, men at han har tilbud om å kjøpe det hvis han ønsker.

Vi fikk en masse utstyr fra søstrene til mannen, med beskjed om at vi kunne kaste det vi eventuelt ikke ville spare på når vi ikke trengte det lenger. Jeg selger ikke utstyr eller klær til venner eller familie, da låner eller gir jeg det heller bort. Men så skal det sies at vi har god råd og ikke trenger å selge noe, annet enn for å skaffe oss bedre plass.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:29   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Svigerinnen min har akkurat fått låne alt vi har av utstyr. Vi hadde tenkt å selge det, men nå låner de det. Jeg tenker at vi får selge lekegrind og bagvogn når de er ferdige med det. Klær er det sikkert ikke noen vits i å selge etterpå.

De ville ikke ha alt da, så bilstol og Voksipose har jeg fått solgt til noen andre (her på FP ).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:32   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Forresten har sivgers kjøpt mye av utstyret så det blir merkelig å ta betaling for det til deres datter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:33   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

De forventer ikke noe og føler seg ikke presset til noe, det er jeg helt sikker på. Det er han som snakker om dette hele tiden. Og han vet at jeg har hatt planer om å selge noe av det. Forøvrig har jeg ikke fått noe av dette utstyret av noen, jeg var den som fikk barn først av oss tre og vi har kjøpt ALT selv av utstyr.

Men egentlig er det faktisk mannen min som synes at brodern kan kjøpe noen av tingene..... Jeg vil bare ha det ut av huset og aldri se det mer.......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:35   #40
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fordi jeg i utgangspunktet hadde tenkt til å selge endel av det dyrere utstyret, ting som er lite brukt. Men når de ble gravide forventet han at jeg skulle ta vare på alt for han.

Jeg har også gitt det som vi ikke kunne bruker videre til min søster,men i og med at vi har nesten like gamle barn er det mange ting som ikke har vært aktuelt å levere videre.

Om min søster hadde forventet at jeg hadde oppbevart ting, som jeg i utgangspunktet hadde tenkt å selge, for at hun senere skulle få det, så hadde jeg antakeligvis streiket litt. Om jeg hadde bestemt meg for å gi det bort, så måtte de tatt det der og da. Jeg har ikke så god oppbevaringsplass, så hvis de ville ha det måtte de ha tatt det.

Jeg ser ikke i utgangspunktet noe prinsipielt galt i å selge rimelig til søsken, men jeg hadde antakeligvis ikke gjort det selv da jeg har langt bedre økonomi enn min søster har. Vi har også et veldig greit fohold, så det er kjekt å hjelpe. Hun forventer heller ingenting, men blir glad når det er noe hun kan overta.
Klær får hun alt av (uten tanke på betaling).

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no