|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Vi hadde med lillebror på Ikea da han var tolv dager gammel. Synes ikke det var en dag for tidlig! La folk passe sine egne saker, sier jeg!
|
|
|
#22 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Å...
-gurgle Sist redigert av gurgle : 08-11-06 kl 22:49. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
♡
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
|
|
|
#24 |
|
flisespikker
|
Det ville jeg også tenkt.
|
|
|
#25 |
|
♡
|
Kjenner meg igjen. Når guttene kom var det jo anderledes. Det var en kald januar, de var så små og jeg hadde åpent sår pga infeksjon etter hastesnitt, Da var hverken mor eller barn særlig spreke og vi var kun ute når vi skulle på kontroller på sykehuset eller helsestasjon. Dessuten var de to, og det krever litt ekstra.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Kjempefint at du er i fin form og kan ta med babyen på kafé!!
|
|
|
#27 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Det er da bare positivt at du er sprek nok til å gå på kafé med baby allerede nå! Kan ikke se noen grunn til å vente.
|
|
|
#28 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Jeg var nettopp positiv, jo.
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Enig! Jeg tror jeg knapt dusjet på den tiden.
|
|
|
#30 |
|
"De"
|
Pøh. Maren var 3 dager hun. Da var vi på en kafe med høye barstoler. Da hun våknet og var sulten slang jeg henne bare opp til meg på krakken, ammet og ferdig med det.
Effektivitet er intelligent latskap. Sist redigert av DM : 24-10-06 kl 11:46. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Spreka.
|
|
|
|
#33 |
|
...
Det var det som slo meg også, og det jeg ville lagt i det. Og som flere har nevnt, så sprek moren er som orker cafètur så tidlig.
|
|
|
#34 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg har aldri tenkt på risiko for smitte i forbindelse med kafe og kjøpesentre. Derimot har jeg reagert på foreldre som enten har hatt altfor mye klær på ungen inne på et kjøpesenter, eller ikke har vært opptatt av ungens signaler fordi de har shoppet. Dette er ting jeg ikke tror du gjør deg skyldig i, Hønni, så kos deg på kafé, du!
|
|
|
#35 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Man skal vel føle på sin egen og barnets form, været osv? Det finnes vel ingen "regler" utenom det? Jeg var ute med guttungen første gang da han var en uke gammel, da gikk vi 4-500 meter til en kafé. Noe mere var ikke jeg i form til.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Helt konge
|
Det samme som etter at vi fikk Hedda! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg husker ikke nøyaktig hvor gamle gutta mine var første gang de var på café, men gamle krypa var de neppe.
|
|
|
#38 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Tror sånne kommentarer er litt av det slaget, jøss, så sprek du er da. Jeg var vel på café tidlig med begge mine, innen de var en uke. Reagerer heller på for mye påkledning, som Acsa sier, men tror neppe det var tilfelle her, altså. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Bonus har også vært på kafé et par ganger. Han er fire uker i morgen. Ikke spør meg hvor gammel han var første gangen, for om kroppen er sprek, er tåka tung her. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg fikk mye av det samme med lillesøster. Kanskje spesielt da jeg var på butikken og handlet med henne på magen da hun var 40 timer gammel.
|
![]() |
|
|