Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

*spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 14:10   #21
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Vaske gulv! Snakk om bortkastet arbeid, det er jo skittent igjen etter tre minutter.

Vaske klær kan egentlig være litt moro. Det lukter så godt etterpå..
Men å bære det opp og legge det i skapene er noe jeg misliker sterkt.

Egentlig er det meste ganske høyt oppe på misliker mest listen, men noe kan være moro om jeg har ånden over meg.
Skrubbe dusjen, rense sluken eller annet som er ekkelt er nok verst. Eller alt som har med vann og møkk å gjøre er nok helt det verste.

Ikke bading av min lekre kropp naturligvis..

Gammel 04-01-08, 14:17   #22
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Gulvvask er forferdelig. Å lage middag er også noe av det kjedeligste jeg gjør. Klesvask og oppvaskmaskinrydding er helt greit, og særlig nå når snart-toåringen synes det er så artig å hjelpe til.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 14:19   #23
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men jeg har en fobi da ... greier ikke å plukke opp av sluken :kvalm:
Det er gubben sin jobb

Gammel 04-01-08, 14:19   #24
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vaske gulv og tørke støv er det kjedeligste jeg kan tenke meg av
husarbeid

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 14:31   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vaske og brette klær er en helt grei jobb. Få klærne opp i rett etasje og inn i skapene derimot er jo umulig.
Jeg hater også intenst å støvsuge sofaen.

Gammel 04-01-08, 14:33   #26
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaske, brette og legge bort tøy! HATER DET!

Gammel 04-01-08, 14:46   #27
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vaske opp, legge i oppvaskmaskinen og ta ut. Vaske gulv. Ta av mat og tallkerk fra bordet. vaske, tømme, brette og legge sammen klær. Vaske/støvsuge trapp. Vaske i skapene, vaske vinduene. Rydde huset.

Gammel 04-01-08, 14:49   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går mye lettere å nevne hvilken del av husarbeidet jeg liker
Å rydde INN i oppvaskmaskina er tilfredstillende - rotet blir borte og jeg blir glad om jeg får plass til masse!

Gammel 04-01-08, 14:51   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brette og legge tøy på plass.

Gammel 04-01-08, 15:00   #30
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Går mye lettere å nevne hvilken del av husarbeidet jeg liker
Å rydde INN i oppvaskmaskina er tilfredstillende - rotet blir borte og jeg blir glad om jeg får plass til masse!

Her må jeg bare signere. Er hjemme for tiden, og det er så lite fristende å gjøre noe som helst. Skulle gjerne ha ryddet kjøkkenet, men da må jeg jo ta UT av oppvaskmaskinen først Og legge på plass klær etter 5 maskiner...lettere å gå og finne i haugen når vi trenger noe :rolleys:

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:05   #31
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Misliker det meste av husarbeid, men det jeg misliker desidert mest, er å rydde tøy. Det ligger til en hver tid en stor haug (eller et slags sort hull) klær på gulvet på soverommet, og å rydde bort den er det verste jeg gjør. Å rydde på plass nyvasket tøy er hakket bedre, men ikke spesielt moro det heller. (Å vaske og henge opp tøy gjør meg derimot ikke så mye.)

Gammel 04-01-08, 15:13   #32
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rydding. Det er det versteste av alt. Fysj, som jeg hater å rydde. Og på merksnodig vis kommer rotet snikende på meg gang på gang.

Dessverre er det også den delen som ikke lar seg avhjelpe særlig med innleid hjelp. Det kunne være fristende, så klart. Arbeidsinstruks: Rydd det du orker!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:16   #33
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nå om dagen hater jeg absolutt alt av husarbeid. Er dritlei etter jula.

Til vanlig er klesvask med alt som hører til, det desidert verste jeg vet. Rydde ut av oppvaskmaskinen er og pyton, men kan ikke sammenlignes med klesvask. Det blir jo aldri tomt jo.

Gammel 04-01-08, 16:59   #34
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaske gulv, ta ut av oppvaskmaskinen, gå ut med søppel.

Gammel 04-01-08, 18:19   #35
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg rydder, lager mat og vasker klaer + gjör större ting i huset. Resten av husarbeidet (dvs. de tingene jeg hater mest, inkl. hataktiviteter som grusom stryking, fryktelig vasking av dusjkabinett og forferdelig stövsuging) gjör hushjelpen min. :fornöyd:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 20:16   #36
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke hva som er aller verst av å skifte sengetøy og å henge opp klesvask...

Det morsomste er helt klart å sette på klesvask! Da føler jeg at jeg har gjort noe, og det er jo unnagjort i en fei..
Bauche: dette bør du også prøve ut, mye morsommere enn å sette inn i oppv.m., hvor man blir våt og skitten på henda, og kanskje skjærer seg på en og annen kniv som står rett opp!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:19   #37
mamsi
Nybegynner

mamsi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
mamsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skifte sengetøy og ta ut av oppvaskmaskinen....puh

Gammel 04-01-08, 22:21   #38
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Alt som har med kjøkkenet å gjøre + vaske golv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:21   #39
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lettere å si hva jeg misliker minst. Klesvask og matlaging. Alt annet gjør meg sur. Er det rart jeg er en sint forumbruker? :alltid sur:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:26   #40
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Å komme i gang...

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.