|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?
![]() |
#22 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Gulvvask er forferdelig. Å lage middag er også noe av det kjedeligste jeg gjør. Klesvask og oppvaskmaskinrydding er helt greit, og særlig nå når snart-toåringen synes det er så artig å hjelpe til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Weeeee
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Men jeg har en fobi da ... greier ikke å plukke opp av sluken :kvalm:
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Vaske gulv og tørke støv er det kjedeligste jeg kan tenke meg av |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Vaske og brette klær er en helt grei jobb. Få klærne opp i rett etasje og inn i skapene derimot er jo umulig.
![]() |
#27 |
Come what may...
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Vaske opp, legge i oppvaskmaskinen og ta ut. Vaske gulv. Ta av mat og tallkerk fra bordet. vaske, tømme, brette og legge sammen klær. Vaske/støvsuge trapp. Vaske i skapene, vaske vinduene. Rydde huset.
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Går mye lettere å nevne hvilken del av husarbeidet jeg liker
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Misliker det meste av husarbeid, men det jeg misliker desidert mest, er å rydde tøy. Det ligger til en hver tid en stor haug (eller et slags sort hull) klær på gulvet på soverommet, og å rydde bort den er det verste jeg gjør. Å rydde på plass nyvasket tøy er hakket bedre, men ikke spesielt moro det heller. (Å vaske og henge opp tøy gjør meg derimot ikke så mye.)
![]() |
#32 |
Originala
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Rydding. Det er det versteste av alt. Fysj, som jeg hater å rydde. Og på merksnodig vis kommer rotet snikende på meg gang på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Opp og ned
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Nå om dagen hater jeg absolutt alt av husarbeid. Er dritlei etter jula.
![]() |
#34 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Vaske gulv, ta ut av oppvaskmaskinen, gå ut med søppel.
![]() |
#35 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Jeg rydder, lager mat og vasker klaer + gjör större ting i huset. Resten av husarbeidet (dvs. de tingene jeg hater mest, inkl. hataktiviteter som grusom stryking, fryktelig vasking av dusjkabinett og forferdelig stövsuging) gjör hushjelpen min. :fornöyd: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Vet ikke hva som er aller verst av å skifte sengetøy og å henge opp klesvask... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Skifte sengetøy og ta ut av oppvaskmaskinen....puh
![]() |
#38 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Alt som har med kjøkkenet å gjøre + vaske golv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Borte
|
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Det er lettere å si hva jeg misliker minst. Klesvask og matlaging. Alt annet gjør meg sur. Er det rart jeg er en sint forumbruker? :alltid sur:
![]() |
#40 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *spinoff*: Hvilken del av husarbeidet misliker du MEST?Å komme i gang... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|