|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Shake it out!
|
Sv: Feriehus i Italia
Oj! Det hadde jeg ikke tenkt på, nei... Vi er to som er skikkelig allergiske, så da må vi kanskje tenke på nytt igjen
|
|
|
#23 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Feriehus i ItaliaVi har et sommerhus på grensen mellom Toscana og Lazio. Der er man midt i "alt". 2 timer til Firenze, 2 timer til Roma, 1 time til Siena, og en haug med vinlandsbyer i umiddelbar nærhet. Lago Bolsena er bare en halvtime unna, hvor man kan kjøle seg ned, og med en drøy times kjøring er man på de FANTASTISKE strendene i Montalto di Castro og Marina di Castro.
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Feriehus i ItaliaKostet i underkant av 1 mill, men måtte pusses opp en del... Men det er et stort hus med 3 etasjer og stor garasje, så det var vel egentlig ikke så dyrt, alt tatt i betraktning!
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Sv: Feriehus i ItaliaÅ, gud, så deilig! Høres fantastisk ut. En mill var ikke dyrt for et stort hus i Italia. Er dere litt sånn handy som pusser opp selv? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Sv: Feriehus i ItaliaLeier dere ut? :smisker: |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Feriehus i ItaliaEr vel streeeengt tatt mamma og pappa som EIER, men siden jeg har vært med og pusset opp MASSE så føler jeg at jeg eier litt jeg og.
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#34 |
|
Shake it out!
|
Sv: Feriehus i ItaliaNå har jeg funnet en tre-fire kjekke steder på den italienske rivieraen som jeg skal be om priser på
|
|
|
#35 |
|
Shake it out!
|
Heldiggris!!!
|
|
|
#37 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ja, bare hyggelig å kunne være til nytte. Det må jo være så utrolig dumt å få hele ferien ødelagt av allergi.
|
|
|
#39 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Feriehus i ItaliaKan anbefale Forte dei Marmi, på "Marmorkysten". I Toscana. Fantastiske strender (digger ordningen med å leie strandplass, restaurant, dusjmulighet og toaletter). Søt liten by. Og kort vei til både Firenze og Pisa. Absolutt ikke overbefolket. Men slutten av juli + august (+starten av sept?) er det jo ferie i både Italia og Frankrike iallefall. God sjanse for at det er veldig fullt.
|
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Feriehus i ItaliaEllers er Korsika også et veldig flott sted å feriere, om det ikke må være i Italia
|
|
![]() |
|
|