|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Kor skal du feriere i år? | |||
| Sørlandet |
|
20 | 19,05% |
| Østlandet |
|
20 | 19,05% |
| Vestlandet |
|
16 | 15,24% |
| Nord Norge |
|
14 | 13,33% |
| Asia |
|
6 | 5,71% |
| Amerika |
|
1 | 0,95% |
| Afrika |
|
2 | 1,90% |
| Europa |
|
61 | 58,10% |
| Oseania |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
13 | 12,38% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal bo like ved Gråsten på Jylland i 2 uker. Litt for stort hus så vi får vel invitere noen på besøk. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Annet, som i aner ikke. Jeg har fortsatt huset fullt av jul og er ikke i nærheten av å tenke på sommerferien.
|
|
|
#23 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg kan ikke svare på pollen, vi har ikke bestemt oss ennå. Det står mellom halve slekta til en eller annen gresk øy eller halve slekta til Sverige (nær Stockholm) eller nærfamilien til Wales eller vi blir her eller litt av et par ting eller jeg vet ikke hva. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal iallefall en langhelg i dyreparken. Må noe annet og, men vet ikke helt hva ennå. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Med nyfødt baby blir det nok ferie i nærområdet i år. |
|
|
|
#27 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg stemte på Europa.
|
|
|
|
#28 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal barsle i sommer. Men på sensommeren håper jeg på en liten tur til vestlandet. Eventuelt camping med svigers i nord-Sverige. Noe enkelt med medbrakte barnevakter blir det uansett.
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Danmark og kanskje farte litt rundt i Norge. Minste tulla vil til Kristiansand, så jeg tror vi starter i Bergen, tar en uke i Danmark, svipper innom Kristiansand, kjører til Gol og etter noen dager: hem te`Bergen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Musk
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Malaysia i februar og til Spania i august. :blid: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??2 uker på Sunwing Resort og spa side beach i juli/august. Og en miniuke i Oslo (Bruce Springsteen konsert)
|
|
|
#32 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Aner ikke. Så langt har vi ikke kommet i planene ennå. Men det blir helt sikkert en tur til Danmark for å besøke min søster og hennes familie. Og da er vel ikke veien lang til Legoland.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Vimmarby, Liseberg og Kristiansand sammen med noen venner. Også skal jeg og ei venninne gå i Jotunheimen noen dager uten barn. Tør ikke gå Besseggen med barn tror jeg, også er det litt godt med noen dager i fjellet uten barn. Ellers blir vel resten av ferien tilbragt ved fjorden eller på fjellet.
|
|
|
#35 |
|
Ferdig!
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal på ferie ja, men vet ikke hvor ennå. Forhåpentligvis til sydligere strøk. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi drar på hytta i kragerø, å så tar vi masse småturer ut fra der. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??
|
|
|
#38 |
|
Opp og ned
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Blir nok hytta som vanlig til sommeren. Fjols til fjels, er motsatte der vi. Drar til fjels om sommeren.
|
|
|
#39 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Skal du på ferie i sommar?Regner med det ikke blir ferie i år.
Sist redigert av Honda : 04-01-08 kl 11:56. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Skal du på ferie i sommar?Så mange som skal til vesterålen, kanskje vi sees der, for det skal nemlig vi også. Med bil og telt!
|
![]() |
|
|