Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du av partneren din til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 18:58   #21
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Ingenting

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:22   #22
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ny mobil, han fikk klær. Begge to er strålende fornøyde.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:24   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk vintersko/-støvletter. Jeg var veldig presis med ønsket mitt, og fikk akkurat de jeg ville ha; et par skoletter fra el naturalista med "raggsokk" øverst.

Han fikk barbermaskin. Det synes jeg egentlig var en dødskjip gave, men det stod på ønskelista hans. Han har snart bursdag, så jeg får finne på noe mer kjæresteaktig da.

Gammel 29-12-07, 19:29   #24
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk Helly Hansen lekkert ullundertøy - ikke sexy akkurat, men kjempedeilig og pent, noe annet enn det slitte superundertøyet jeg har. Ønsket meg både det - og skihansker som jeg også fikk.
Jeg gav ham gaverkort så han kan kjøpe seg en ny dongeri.

Vi er ikke superspennende på gavefronten, men begge ble glade .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:33   #25
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sko fra El Naturalista og en salatbolle med bestikk.

Gammel 29-12-07, 19:34   #26
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk et gullsmykke- et hjerte som jeg kan dele i to, slik at jeg og Mathias har halvparten hver.

Jeg ga ham Nintendo Wii.

Gammel 29-12-07, 19:40   #27
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en kjempekul Mei Tai og gavekort på pilatestrening (som jeg inderlig ønsket meg).

Han fikk nytt antrekk med bukse, genser, trøye, bokser og sokker.

I tillegg hadde begge kjøpt Simpsons-filmen til hverandre fra henholdsvis "nissen" og babyen!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:48   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi skulle ikke gi hverandre gaver i år siden vi har kjøpt nytt kjøleskap og ny TV, men han hadde allikevel handlet til meg.
Jeg fikk bukse og jakke til utebruk. Kjempefint.
Han fikk bare en liten ting, dvs 3 boxere, 2 luer og hjemmestrikkede selbuvotter.

Gammel 29-12-07, 20:00   #29
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk hvit/lilla HH-jakke.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:06   #30
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk alliansering i hvitt gull med tre diamenter. Den var kjempefin!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:07   #31
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen var veldig gavmild og kreativ i år. Jeg fikk bl.a. knallrød koffert og en kåpe jeg hadde ønsket meg veldig. And then some.

Og så var jeg veldig fornøyd med mannens gave i år, han fikk nemlig trådløs internettradio. (Og litt til.) Enorm suksess.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:08   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk klær, han fikk aftershave. Vi hadde kjøpt ny sofa, recliner, gulvteppe, kjøkkenbord og pcskjerm før jul så vi var vel enige om at gavene til hverandre ikke skulle være så store

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:09   #33
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjøper ikke gaver til hverandre. I fjor kjøpte jeg riskoker til oss.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:11   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min var også veldig gavmild i år. Jeg fikk digitalkamera (Canon Ixus 75(, og nydelige Charlotte Lynggard perleøredobber i gull med en liten blomst med diamant inni.

Jeg var også gavmild mot mannen. Han fikk et gourmet-døgn på Engø Gård i januar, med barnevakt ordnet, (sammen med meg) og en flaske skotsk whisky.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:08   #35
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk gavekort. Jeg ønsket meg en Bergans Hamrefjell bukse, men de var utsolgt. Så nå kan jeg kjøpe det selv etter jul.

Han fikk gavekort på rygg og skuldermassasje på hudpleiesalong.

Gammel 29-12-07, 21:26   #36
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en flott klokke. Hun fikk diamanter, 14-dagers spa-opphold i Italia og gavekort på botoxbehandling.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:30   #37
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg fikk en flott klokke. Hun fikk diamanter, 14-dagers spa-opphold i Italia og gavekort på botoxbehandling.

Du verden!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:55   #38
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hun fikk diamanter, 14-dagers spa-opphold i Italia og gavekort på botoxbehandling.

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Du verden!

Ja, det sier jammmen jeg også.

(Som om jeg skulle trenge botox! )

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:57   #39
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi skulle ikke gi hverandre gaver i år, men jeg må ha vært ekstra snill. Fikk parfyme, Vicktor&Rolf Flower bomb, lipgloss fra Lancome og en kjøkkenmaskin jeg kan plukke ut selv.
Han fikk en verktøykasse fra ungene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:57   #40
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk gavekort på "Det lille under" på 1000 kroner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.