|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk vintersko/-støvletter. Jeg var veldig presis med ønsket mitt, og fikk akkurat de jeg ville ha; et par skoletter fra el naturalista med "raggsokk" øverst.
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk Helly Hansen lekkert ullundertøy - ikke sexy akkurat, men kjempedeilig og pent, noe annet enn det slitte superundertøyet jeg har. Ønsket meg både det - og skihansker som jeg også fikk. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk et gullsmykke- et hjerte som jeg kan dele i to, slik at jeg og Mathias har halvparten hver.
|
|
|
|
#27 |
|
*_*
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk en kjempekul Mei Tai og gavekort på pilatestrening (som jeg inderlig ønsket meg).
|
|
|
|
#28 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Vi skulle ikke gi hverandre gaver i år siden vi har kjøpt nytt kjøleskap og ny TV, men han hadde allikevel handlet til meg.
|
|
|
|
#30 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk alliansering i hvitt gull med tre diamenter. Den var kjempefin! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Mannen var veldig gavmild og kreativ i år. Jeg fikk bl.a. knallrød koffert og en kåpe jeg hadde ønsket meg veldig. And then some.
|
|
|
#32 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk klær, han fikk aftershave. Vi hadde kjøpt ny sofa, recliner, gulvteppe, kjøkkenbord og pcskjerm før jul så vi var vel enige om at gavene til hverandre ikke skulle være så store |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Mannen min var også veldig gavmild i år. Jeg fikk digitalkamera (Canon Ixus 75(, og nydelige Charlotte Lynggard perleøredobber i gull med en liten blomst med diamant inni. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk gavekort. Jeg ønsket meg en Bergans Hamrefjell bukse, men de var utsolgt. Så nå kan jeg kjøpe det selv etter jul.
|
|
|
#38 |
|
trøtt
|
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Vi skulle ikke gi hverandre gaver i år, men jeg må ha vært ekstra snill. Fikk parfyme, Vicktor&Rolf Flower bomb, lipgloss fra Lancome og en kjøkkenmaskin jeg kan plukke ut selv. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?Jeg fikk gavekort på "Det lille under" på 1000 kroner.
|
![]() |
|
|