|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Knallgod vinterdress/utedress til de små?Vi ga name it dressen en sjanse, er vel ca halv pris av reima sin, og har ikkje angra i det heile tatt. Veldig fornøyd. Synes at 1000 kroner for en dress er vel drøyt mtp kor lenger dei kan bruke den. |
![]() |
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
![]() Sv: Knallgod vinterdress/utedress til de små?Mine har Refleks dress som vi er kjempe fornøyde med.
![]() |
#23 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Knallgod vinterdress/utedress til de små?Jeg var ikke fornøyd med name-it til prinsen da han var ca året. Den ble for stiv synes jeg. (hadde den med ballongform) Tror jeg har likt den nå når han er større.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knallgod vinterdress/utedress til de små?Jeg er ikke spesielt inponert av refleks de er i allefall ikke 10- dresser og er vannavstøtende ikke vanntette, men det er da mulig og inpregnere og ha ull under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knallgod vinterdress/utedress til de små?Jeg vet med sikkerhet at Name It-dressene tidligere ble sydd av samme stoff som Reima og derfor i teorien er samme dressen. Men jeg vet ikke om de gjør det fortsatt.
![]() |
|
|