Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange er dere på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-07, 13:44   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange er dere på julaften?

Som alltid feirer vi hjemme. Trodde lenge vi bare ble oss tre, så meldte svigermor seg på og så plutselig hennes kjæreste også. Så nå er vi fem.

Vi tar imot de gjestene som vil komme vi, svigerfar og kjæresten feirer hjemme. Min mor hos min bror. Svogeren min ser på jul hos oss som det værste han har opplevd så han trenger vi ikke regne med.

Om noen jeg kjenner er alene el blir de invitert med.

Vi har vært 10 voksne en jul her, men jeg synes det er hyggeligere når det er mer oversiktelig.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 14:09   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi blir seks voksne og to barn - akkurat passe. Vi feirer alltid julaften hjemme hos oss selv. I år feirer svigers samt mannens søster med samboer sammen med oss

Gammel 22-12-07, 14:14   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

I år skal vi være hos svigers. Vi blir da 8 voksne og 2 barn. (svigermor, svigerfar, søsteren til mannen +hennes samboer, bror til mannen og hans kone+ deres datter, og oss 3. ) Når vi er hos mine foreldre er vi 5 voksne og 1 barn (Mor og far, mormor, min søster og oss 3) Neste år blir vi vel 6 voksne forresten, for søsteren min skal gifte seg til sommeren.

Gammel 22-12-07, 14:41   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I år bli vi mange, det blir siste julen i mitt barndomshjem, så da samles hele min lille familie. Vi blir 11 voksne og 3 barn. Hvordan det blir fremover er usikkert. Jeg ser gjerne for meg at vi kommer til å ha julaften her hjemme, og så får de som vil komme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 14:13   #5
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi blir fire voksne, en tre åring og tvillingene på fire måneder. Tror det blir greit, har vært flere før men det blir roligere når det er så få.

Gammel 22-12-07, 15:00   #6
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

6 voksne og 4 barn hjemme hos oss.

Gammel 22-12-07, 15:16   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La meg telle. Tror vi blir ni voksne og to barn. Mer enn nok, og her hjemme hadde vi ikke hatt plass. Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med min søster og hennes samboer, pluss tre av mine gamle besteforeldre på langt over åtti. De to barna er våre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:27   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er elleve. Vi feirer hos svigers, så da er det mannen sin mor, far, bror, tante og mormor, oss fire, og mine foreldre.

Gammel 22-12-07, 17:48   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Vi er elleve. Vi feirer hos svigers, så da er det mannen sin mor, far, bror, tante og mormor, oss fire, og mine foreldre.

Så koselig at dine foreldre blir med til svigers. Herlig for ungene at alle besteforeldrene er der og ingen behøver å ha dårlig samvittighet for noen som blir sittende alene.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:12   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år blir vi 7 stykker på julaften. Bare foreldrene mine som kommer hit til oss. Blir litt deilig å ikke være så mange. I fjor var vi nemlig 13 her.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:18   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

I år blir vi blir 5 voksne og 2 barn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:51   #12
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Vi blir 15 stykker her hjemme hos oss.
9 voksne og 6 barn.

Og her ligger jeg på sofaen med en endt penicilinkur pga bronkitt, på vei inn i en lungebetennelse, med feber og sannsynligvis et bristet ribben pga all hostingen.
Jeg må jo bare bli bedre.....

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 16:23   #13
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi blir seks voksne og fire barn.

Gammel 22-12-07, 17:06   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Svigermor og svigerfar kommer i morgen, så vi blir fire voksne og tre barn. Nyttår feirer vi med min familie og da blir vi seks voksne og seks barn!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 17:11   #15
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi blir 18, 11 voksne og 7 barn.

Merkelig å telle voksne og barn.

Vil regne med at vi som er gift og er foreldre er voksne mens lillebroren min som forsatt går i grunnskolen er barn?

Går grensen ved 18 år?

Jeg er jo forsatt bare jentungen til mamma og på samme alder med barna til enkelte her inne. Telles de som barn eller voksne?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:16   #16
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

7 voksne og 2 barn. Begge besteforeldresettene og min bror kommer til oss. Gleder meg!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 19:06   #17
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi blir 5 voksne og 1 barn.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:38   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Fire voksne og 3 barn
Svigermor og svigerfar kjem hit.

Gammel 22-12-07, 22:21   #19
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

5 voksne og 3 barn. Det blir oss fem, svigermor og svigerfar og den ene søsteren til mannen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:09   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi blir seks voksne og fire barn i år. Det er sånn det har vært de siste årene.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.