|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Som alltid feirer vi hjemme. Trodde lenge vi bare ble oss tre, så meldte svigermor seg på og så plutselig hennes kjæreste også. Så nå er vi fem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir seks voksne og to barn - akkurat passe. Vi feirer alltid julaften hjemme hos oss selv. I år feirer svigers samt mannens søster med samboer sammen med oss
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år skal vi være hos svigers. Vi blir da 8 voksne og 2 barn. (svigermor, svigerfar, søsteren til mannen +hennes samboer, bror til mannen og hans kone+ deres datter, og oss 3. ) Når vi er hos mine foreldre er vi 5 voksne og 1 barn (Mor og far, mormor, min søster og oss 3) Neste år blir vi vel 6 voksne forresten, for søsteren min skal gifte seg til sommeren.
![]() |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år bli vi mange, det blir siste julen i mitt barndomshjem, så da samles hele min lille familie. Vi blir 11 voksne og 3 barn. Hvordan det blir fremover er usikkert. Jeg ser gjerne for meg at vi kommer til å ha julaften her hjemme, og så får de som vil komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?La meg telle. Tror vi blir ni voksne og to barn. Mer enn nok, og her hjemme hadde vi ikke hatt plass. Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med min søster og hennes samboer, pluss tre av mine gamle besteforeldre på langt over åtti. De to barna er våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi er elleve. Vi feirer hos svigers, så da er det mannen sin mor, far, bror, tante og mormor, oss fire, og mine foreldre.
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?
Så koselig at dine foreldre blir med til svigers. Herlig for ungene at alle besteforeldrene er der og ingen behøver å ha dårlig samvittighet for noen som blir sittende alene.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år blir vi 7 stykker på julaften. Bare foreldrene mine som kommer hit til oss. Blir litt deilig å ikke være så mange. I fjor var vi nemlig 13 her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år blir vi blir 5 voksne og 2 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir 15 stykker her hjemme hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir 18, 11 voksne og 7 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?7 voksne og 2 barn. Begge besteforeldresettene og min bror kommer til oss. Gleder meg!
![]() |
#17 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir 5 voksne og 1 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?5 voksne og 3 barn. Det blir oss fem, svigermor og svigerfar og den ene søsteren til mannen.
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir seks voksne og fire barn i år. Det er sånn det har vært de siste årene.
![]() |
|
|