|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Her er det mørk dress på mennene og kjole på damene. Ungene har dresser og kjoler de også.
![]() |
#22 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Dressbukse og skjorte, evnt slips på mannfolk og små gutter, kjole/skjørt eller penbukser på den kvinnelige andelen av selskapet. Ikke stivpyntet, men vi pynter oss likevel. Har enda ikke tenkt på hva vi skal ha på oss, men fikser det vel i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Pen bukse med skjorte og slips til mannen og kjole til jentene og meg. Bunad hadde nok blitt for varmt tror jeg - siste innspurt på ribbesteking går dårlig sammen med bunad, synes jeg
![]() |
#24 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss, men ikke stivpynting.
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss!
![]() |
#26 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss. Dress og kjole.
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Det vet jeg fortsatt ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi kler oss pent. Dress på mannen, Christian har kjøpt seg rosa penskjorte i år
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss, men ikke type smoking og bunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Det er pent antrekk, litt varierende fra år til år. Men mennene har alltid mørk dress og vi damene pene antrekk. I år skal jeg ha en himmelblå silkekjole med noe hvite broderier på, til rett over knærne, brukt på julebordet. Sønnen skal ha dress for første gang, jenta skal ha mørkeblå fløyelskjole som er arvet.
![]() |
#31 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss til fest. Mannen og guttungen har dress, jeg og snuppa kjole.
![]() |
#32 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss. Mennene i mørk dress, damene i kjole eller bunad. Jeg tror jeg skal ha en mønstret silkeaktig kjole med rødt belte og røde sko. LilleVenn skal ha en rød kjole, med hvit bluse inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss med kjole eller skjørt og dress. Minstemann skal ha bunad, og jenta skal ha taftkjole og eldstemann hvit skjorte og mørk bukse.
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Ungene skal ha mørke bukser, skjorte og vest. Mannen har mørke bukser, skjorte og slips. Jeg skal ha jobbklær noe av dagen og kjole på kvelden, hvis kjolen passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
intro
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Dress for herrene og kjole/skjørt for damene. Det pleier å være en moderat pyntet stil med lite bling. Liv skal ha rød fløyelskjole, mens jeg har tenkt å bruke et svart, litt utsvingt skjørt med enkelt blomstermønster. Skal se om jeg finner en pen, rød jakke eller genser til nå. Liker å kle meg i dyprødt på julaften.
![]() |
![]() |
#38 |
søt
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Høy pyntefaktor.
![]() |
#39 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Kara stiller i skjorte og slips, damene i vanlig pynta klær, og barna i pynta klær. Eldste pleier å være godt pyntet, hun elsker å pynte seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva er antrekket på julaften?Jentenemine har kjole og skjørt/topp.Strebror har dress og minsten har penbukse,genser og vest.
![]() |
|
|