|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Ja, si det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Vi bruker bare en kurv fra Ikea. :enkel: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?
Jeg har denne fra Biltema. Grei nok, men det går ikke noen stor mengde ved i den.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VeloppDragen
|
Tenk om du kjøpte den til sju tusen, og så glemte det?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
'
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Vi bærer fortsatt i blå Ikea-pose. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Jeg har samme problemet som deg, -ea- med for lite gulvplass ved peisen. Dermed bør vedoppbevaringsdingsen være forholdsvis smal men gjerne høy, og ikke en vid kurv. Jeg liker den Woodrack-saken Jålebeinet linket til (den i midten) men den eneste i den stilen jeg har sett var på en interiørbutikk nede ved Nationaltheateret og kostet 7000 kroner.....
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Jeg så en kjempefin en i hvitt på Kid. Har lyst på men får nok ikke mannen på glid.
|
|
|
#10 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Her er flere fine:
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Ja, det var den jeg skulle inn og tipse om. hvis du ser i siste ukes kundeavis så ser du den. Var ganske billig, så du bør sikkert være ute i god tid for å sikre deg et eksemplar.
|
|
|
#14 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Jeg var helst ha en som vi både kan bære inn i og ha de stablet i. Helst. Hvis ikke så har vi jo mange slike blå ikeaposer vi kan bære i, men da må vi ikke i all latskap la de forbli der framfor å stable de. :selvinnsikt: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Vi har en sånn Primrose, vi bærer veden opp i poser.
|
|
|
#18 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Vi kjøpte nettopp denne vedstableren
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?Jeg har også en slik bildekksak og den er kjekk fordi den er lett å bære ut og inn. Den rommer ikke så mye da, så når jeg får kasta ut lekegrinda når minsten vokser fra den skal jeg ha et mer rommelig stativ av noe slag, også får jeg heller bære inn med bildekksaken.
|
![]() |
|
|