Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan legge opp luciakjole kjapt?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 13:57   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan legge opp luciakjole kjapt?

Vi måtte finne på noe da Luciakjolen fra Nille ble for lang til den unge mannen. Han endte opp med en dobbeltbrettet kjole på hoftene og en fin knute på rumpa. Enklere enn stiftemaskin, tråkling og dobbelsidig tape.

Gammel 13-12-07, 14:06   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er ikke for ingeting at glitterbarnet trøstet meg på følgende måte når en fin figur jeg hadde knuste : Pappa kan fikse den med gaffateip når han kommer hjem!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi måtte finne på noe da Luciakjolen fra Nille ble for lang til den unge mannen. Han endte opp med en dobbeltbrettet kjole på hoftene og en fin knute på rumpa. Enklere enn stiftemaskin, tråkling og dobbelsidig tape.

Enkelt og greit ja!
Jeg måtte forøvrig lese innlegget ditt to ganger, for jeg fikk ikke med meg ordene "den unge" foran "mannen" - så jeg fikk det til at Luciakjolen fra Nille var for lang for mannen (som i "min mann" )...

Gammel 15-12-07, 01:12   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det vel for sent, men til neste år: Glitterbelte i livet, og så hippser man kjolen godt opp over beltet. (Ingen tid til teiping...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.