|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?
Samme her, bortsett fra at det er ungen og ikke ungene.
|
|
|
#23 |
|
Audacious
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi tar vanligvis et bilde som er tatt i løpet av året, ikke et eget "julebilde". Jeg synes det er hyggelig å få bildekort fra slektninger og venner vi ikke ser så ofte.
|
|
|
#24 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi har sendt julekort med bilde av barna de siste 5 årene,- og synes det er hyggelig både å sende og å få julekortbilder.
|
|
|
#25 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg begynte å sende julekort etter at jeg fikk barn - blant annet fordi det var en anledning til å vise folk jeg ikke ser så ofte hvordan ungen/e ser ut i år. Ikke fordi jeg skal vise fram hvor vakker han er, men for at folk skal få anledning til å følge med i utviklingen. Mannen min syntes det var utrolig tåpelig med slike kort, men etter at han selv fikk barn, har jeg ikke hørt noen kommentarer i den duren. Selv synes jeg det er hyggelig å få slike kort, og de henger på oppslagstavla hele året.
|
|
|
#26 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Sender ikke julekort i år, de gangene jeg har sendt julekort så er det med bilde av ungene.
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi har pleid å lage julekort selv med bilder på (plukket noen av de beste fra året som gikk, ikke noe spesielt oppstilt til julekort), men i år satser vi på Unicef-kort med evt. et bilde (eller flere bilder) lagt løst inni.
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Tenk om alle skulle gjort dette?? :miljøentusiast: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi sender julekort med bilde av ungene til nære og kjære. Hvermannsen får ikke julekort av oss. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?
Samme gjør vi. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
ctrl+z
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Noe av min aversjon mot dette bunner nok i at vi i et år opplevde å få et julekort med bilder av noen barn som vi overhodet ikke kjente. Vi var jo overbevist om at det var sendt feil, det sto bare navnene til barna på selve kortet. I romjulen kom bestemoren min på besøk og påpekte at det var hyggelig å se bilder av de andre oldebarna sine i vårt hus. Det viste seg altså at min fetter (som jeg ikke har hatt noe kontakt med på 10-15 år) hadde sendt bilde av sine barn til oss. Søte barn og hyggelig gest, men interessant for meg? Neppe. :kyniker:
|
|
|
#33 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi sender alltid med bilde av ungene.
|
|
|
#34 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Alltid bilder av barna. Skrev julekort før vi fikk barn også, men synes det er vesentlig mer stas nå når vi kan legge ved bilder av våre to flotte jenter. Har i mange år laget julekortene selv, men innså i år at jeg ikke orket mtp at det tar veldig lang tid - så i år ble det Unicefkort som jeg har limt bilde inni.
|
|
|
|
#35 |
|
Borte
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Nei, jeg har aldri sendt julekort med bilde. Vesla lager julekort i år som i fjor, og før det så sendte jeg vanlige julekort. Det har hendt vi har lagt ved bilder som har vært relevante for dem som skal ha julekortet.
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Sender med bilde av ungene og personlig tekst. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Det har jeg faktisk aldri gjort.
|
|
|
|
#38 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Sender julekort om jeg husker det, har ikke evnen til planlegging, og det må til får å få julekort med bilder av ungene. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg sender aldri julekort med bilde av ungene. Før jeg fikk unger selv ble jeg drittlei (:utakknemlig: TM) av unge-kort med bare "hilsen oss i Roseveien" som eneste tekst. Etter jeg fikk unger synes jeg det er en smule mer ok med bilde av unger, men dog setter jeg tusen ganger mer pris på en personlig hilsen og litt om hvordan året har artet seg enn "bare" et bilde av ungene. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg er en julekort-snylter, synes det er koselig å få, og sender aldri.
|
![]() |
|
|