Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Banne i kirken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 23:41   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Banne i kirken?

Var du Maimor på NM også? *roter i hukommelsen* Hvilken barselsgruppe, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:43   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært den samme både på SG, SM og NM

Gammel 30-11-07, 09:26   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært den samme på NM - er der ikke lenger. På SM er jeg sånn i blant, men har i løpet av dette svangerskapet fått slettet 2 innlegg og vært utestengt i 2 uker, så jeg er nok en rebell der inne.

Der har jeg et annet nick også...

Gammel 30-11-07, 10:35   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har også vært den samme på NM - er der ikke lenger. På SM er jeg sånn i blant, men har i løpet av dette svangerskapet fått slettet 2 innlegg og vært utestengt i 2 uker, så jeg er nok en rebell der inne.

Imponert! Lurer på om jeg virkelig er for soft altså...

Forøvrig finnes det bare en tink. Men jeg vet ikke om jeg har gjort meg så veldig bemerket verken her eller der.

Jo, forresten, tror noen av de jeg regner som venner her - regner meg som kjent også.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:53   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Imponert! Lurer på om jeg virkelig er for soft altså...

Jeg har lagt ut to annonser til salg - det ene var noe hjemmelaget (noe som er forbudt) og det andre var for at jeg la ut annonse for en venninne. (det er også strengt forbudt viste det seg)

Utestengelsen var fordi jeg forandret nick ved å opprette ny profil i stedet for å be en moderator om å forandre..og det ble 2 uker uten SM - heller ikke særlig problematisk må jeg si...

Jeg bør jo ikke fortelle hvorfor jeg er blitt utestengt og slettet, for det er jo ingen tvil om at jeg egentlig er veldig soft jeg og da....

Gammel 30-11-07, 22:23   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du, rebell?

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:51   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg har vært den samme både på SG, SM og NM

Samme her. Eller, SG var jeg aldri innom.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:54   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er meg selv.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:30   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er meg selv.

Og det er jeg jaggu glad for!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:46   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er den samme overalt

Gammel 29-11-07, 23:44   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var du Maimor på NM også? *roter i hukommelsen* Hvilken barselsgruppe, mon tro?

Ikke Maimor på NM, der var jeg monipen. Februar 2002 og Mai 2005 (derav nickbyttet på SM).

Gammel 29-11-07, 23:47   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Senna here, there and everywhere.

Gammel 29-11-07, 23:46   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var du Maimor på NM også?

Lese hele tråden først, aC! Ikke gi nykommerne dårlig inntrykk nå, vet du.

Gammel 29-11-07, 23:58   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Lese hele tråden først, aC! Ikke gi nykommerne dårlig inntrykk nå, vet du.

Unnsjyll... Blir det anmerkning i svarteboka nå?

Gammel 29-11-07, 23:47   #15
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alexy både her og der. Men skiftet nick da jeg fikk barn nr 2, og da sikkert mange som ikke vet hvem jeg er..

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:20   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke av de mest oppfinnsomme på nick da jeg registrerte meg på sm....

Marianne på nm
Marianne82 på sm

Rart at jeg aldri har fått advarsler på NM eller blitt kastet ut hehe
Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. Den tråden ble slettet.. Hmz rart.. :P

Gammel 30-11-07, 22:30   #17
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. :P

Pass deg, ellers så for du æren av å motta min første rødprikk.
Jeg er kjempeflink til å kjøre i snø og glatta så det så..
Kjører glatt forbi småtassan som sitter fast i snøen

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:33   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg banner aldri i kirken. det skulle virkelig tatt seg ut. En gang bannet jeg i klasserommet. Jeg klippet meg i fingen. Det var vondt og det passet med ett faen.

Jeg var også en gang på NM. Der bannet jeg ikke så mye, men jeg fikk noen røde og gav mange flere. Jeg var påasse anonym, så ingen kjenner meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:35   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men fikk en gang en hel haug med røde prikker.. bare for at jeg påsto at søringer ikke kunne kjøre bil, for at hver gang det kom snø så ble det kaos og mange kræsjet.. Den tråden ble slettet.. Hmz rart.. :P

Det var en festlig tråd, og beviste til gagns at mange søringer ikke skjønner en skjit av hvordan veiene i nord kan være, og at mange nordlendinger ikke skjønner hva som skjer når det kommer en meter snø på en natt i byen.

(Fra fjellheimen, og er selvfølgelig best til å kjøre bil på vinterferie.)

Gammel 30-11-07, 23:11   #20
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Er dette er prikkesanketråd?

Har aldri vært opptatt av prikker verken av den ene eller andre fargen, men dette var jo ikke en dum måte da! Keep it coming!

Når jeg skulle være hyggelig å takke de som har velvilligst svart meg, så har jeg for første gang brukt litt tid på å grønnprikke for å takke...bare for å oppdage at jeg ikke kan prikke så mange jeg vil i løpet av 24 timer! Sier nok mest om hvor lite jeg er inne i denne prikkingen!

Hm, husker Bauche ja! Men har ikke fått med meg noe utestenging fra SM dette halvåret jeg har "bosatt" meg der inne. Men så er "problemet" mitt at jeg alltid kommer for sent til å delta i saftige diskusjoner og slik også da. Kanskje derfor jeg har forblitt såpass anonym?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det kan nok være uvant for en NM'er at diskusjonene ikke låses, slettes, sensureres eller fjernes, men slik gjør vi det altså ikke her. Det har hittil gått veldig bra.

Ja, som du ser ovenfor så kommer jeg alltid forsent til moroa, kanskje det heretter blir slutt på det, og jeg kan bli en mer aktiv, deltagende, kverulerende bruker! Har ikke tall på alle gangene jeg har funnet en link til en saftig diskusjon på NM, bare for å oppdage at den er låst,slettet eller satt i karantene. Derfor har jeg også gått glipp av hvem som har sagt hva, hvorfor, og hvem som takker for seg! Men jeg ser jo at de jeg har savnet er her da!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På sikt har vi naturligvis et håp om at det gode språket i overskriftene skal sive inn i brukerne, slik at det går av seg selv og rettelser blir unødvendidge. Inntil videre får vi nøye oss med den første forklaringen.

Alle nye brukere burde forresten egentlig oppfordres til å lese hele den gamle tråden om modding av skrivefeil. Det er den første av de virkelig klassiske FP-trådene, og bør definitivt leses i sin helhet, dersom man skal lese den i det hele tatt.

:Lydig:Jeg signerer herved på å ha lest hele tråden fra start til mål, det tok jaggu sin tid, og jeg måtte poppe popcorn underveis også! Micropop med transfett vel og merke! Jeg har til og med lest linker på mange hundre innlegg som ble linket til i tråden! :streber:

Og om noen skulle oppdage altfor mange t'er i mine innlegg så er det mitt irriterende tastatur som er hyperfølsomt for bokstaven t! Jeg retter de jeg ser, men kanskje jeg burde legge en advarsel i signaturen også gitt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.