|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hjælp! GOD pepperkakedeig, anyone?Ikea sin er god, men den fra Nøtterøy Bakeri er enda bedre. Men den er kanskje vrien å få tak i utenfor Vestfold? (De har den på Meny her.) |
|
|
|
#22 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjælp! GOD pepperkakedeig, anyone?
Ja det er nok lurt at smøret er romtemperert, og nei den skal ikke stå kaldt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hjælp! GOD pepperkakedeig, anyone?Jeg har hørt mye bra om IKEA sin.
|
|
|
#25 |
|
trøtt
|
Prismessig er jo Ikeadeigen bra. Men jeg synes ikke den var så bra til hus. Den ble liksom litt myk, uansett om man steker den kort eller lenge, slik at huset virker litt falleferdig... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nesten samme oppskrift som jeg bruker. Jeg fant Maximillia sin på NM og synes den er god. Må jo være pepper i pepperkakene synes jeg.
|
|
|
#27 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg har bedt mange venner av ungene med foreldre på tirsdag
|
|
|
#28 |
|
Truth is in the x-files
|
|
|
|
#29 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hjælp! GOD pepperkakedeig, anyone?Jamen det var fordi den vant sånn best i test det året, men vi snakker da om I ÅR. Det er jo årgangsgreier, sånn derre pepperkakedeig.
|
|
|
|
#31 |
|
Hertuginne
|
Den er lett å lage, men du må veie/måle opp ingrediensene og koke opp melk og slikt. Og det er mulig du må kjøpe litt natron og slikt. Men har du en helt grei kjøkkenmaskin så gjør den halve jobben for deg, nemlig blande sammen alle ingrediensene.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Harriet Vane : 22-12-08 kl 08:41. Årsak: advarsel om stor deig og halvering |
|
|
|
![]() |
|
|