|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Foreldrene mine skal få kalender med bilder av Snuppa. Sammen med søsteren min skal vi gi konsertbilletter til en konsert etter jul. I tillegg får mamma en fancy vinåpner, og et hjemmeheklet skjerf. Pappa vet jeg ikke helt enda, men kanskje en bok og et glass hjemmelaget müsli. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Vi gir bøker til alle i familien. Unntak er svigerfar som aldri leser bøker; han får en eller annen serie på dvd istedet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Vi giftet oss i år, så de får brudebilde av oss i julegave. Av ungene får de kalender. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Mine foreldre får kalender med bilder .a
|
|
|
#25 |
|
Steiketakkehatar
![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?
|
|
|
#26 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Mine foreldre får lysestaker fra Perfect Home og en ramme med bilder av ungene. Svigermor får en liten engel og svigerfar får gassbrenner til creme brulee. Svigermor skal få en stor gave neste jul, derfor liten gave i år. Skal strikke Mermaid-jakke av Hanne Falkenberg til henne til neste jul. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Hvert år pleier min mor og svigers å få hver sin stor Fotoknudsen-kalender med 13 bilder av barnebarnet, og det er alltid stor stas, spesielt siden alle bildene er trykket på fotopapir og kan klippes ut når kalenderen er "oppbrukt". Dette året sløyfer vi dem (men skal gi neste år igjen) og bestiller heller hvert sitt barnehagebilde i den største størrelsen, kjøper fine rammer og rammer dem inn. Bildene ble så flotte!
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Mamma ønsker seg deler til ett servise hun skal starte å samle på, så tenker vi gir litt av det. Til sambos foreldre står det mellom lampe og digital kamera. Av ungene får de bilder. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Jeg har kjøpt fotokalender til samtlige besteforeldre. Jeg fikk litt hakeslepp da jeg fikk dem i posten - det var SÅ små at jeg neppe tror de greier å lese datoene på den. I tillegg har jeg kjøpt en Victorinox brødkniv til hver, fordi jeg er så lei av at de har elendige kniver.
|
|
|
#31 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Det blir nok en geit og til mamma har jeg kjøpt øredobber, pappa ønsket seg e flaske akevitt, men jeg vet ikke. Han drikker jo bare to glass juleaften. Jeg tror det er mye igjen fra forrige gang han fikk ... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
:ivrig:
|
|
|
#33 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Min far og hans kjære får Alessi tekannen med tetrekker og god te i løsvekt.
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Abonnerer på tråden, er selv ute etter ideer til mine foreldre. De har jo absolutt alt man kan tenke seg og vil bare ha snille barn til jul. Nå som vi er voksne alle tre synes jeg den er litt utdatert.... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Svigermor + mann får hhv A & C smykkesett og lydbok + kalender med ungene |
|
|
|
|
|
#36 |
|
I mål
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Mine foreldre samt svigermor får alle kalender med S på (de er jo blitt rådyre å lage så det er egentlig en solid gave synes jeg...) samt at S har tegnet på porselenskopper til dem, og jeg skal lage noe godt og fylle oppi og pakke pent med cellofan og sløyfe. Så blir det noe mer til dem, men de må sende en ønskeliste først. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
I mål
|
Der sier du noe! En ny kniv til mamma og pappa ville virkelig vært noe, de har den samme brødkniven som de hadde alle år da jeg bodde hjemme (det er bare 13 år siden jeg flyttet) og den bruker de vel til det meste. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Originala
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Jeg har merket meg at pappa og konen hans har en kaffekanne som er mer enn klar for utbytting. Tenker å kjøpe en Stelton-kanne til dem. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Mamma leser for mye her på forumet til at jeg kan røpe konkrete planer.
|
![]() |
|
|