|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Må nok melde at Snuppa har langt kulere garderobe enn jeg har, ja. Det er mye morsommere å shoppe til henne enn meg, for tiden - håper jeg blir kvitt kiloene etter hvert så jeg kan begynne å bruke alle de kule klærne jeg har. Tiden vil vise om det går eller ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Det er slettes ikke ofte jeg kommer hjem med bare ting til Lille,
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?
Det ender etter tredje ungen.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Den eneste grunnen for meg til ikke å handle merkeklær er prisen. Hvis prisen er normal så hadde jeg ikke brydd meg om klærene har merke eller ei.
|
|
|
#5 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er forsåvidt enig med deg i det, men jeg tror noen er mer "ukritiske" til å kjøpe en Levisbukse enn en hvilken som helst annen bukse til samme prisen, mye fordi "det er jo en Levis". (Litt som meg selv som kjøper på salg og kommer ut fra butikken med mye mer enn jeg skulle ha, for "det var jo på salg") |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Jeg kjenner meg helt klart igjen. Junior har mye klær og mye kule klær. Jeg har blitt helt hektet på nettshopping i danmark, de har jo bare så masse fint
|
|
|
#7 |
|
awesom
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Jeg drar til byen med hensikt og skaffe meg noe nytt, tråler butikker i timesvis før jeg gir opp og kjøper noe til gutta isteden.
|
|
|
#8 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Det høres veldig kjent ut.
|
|
|
#9 |
|
Steiketakkehatar
![]() |
Slik er det her og. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Det er vel slike utsagn som terge meg max. Det handle ikkje om at mødre skal gå i designerklær og ungane ikkje ha det dei trenge. Det handle om at ungar har det dei treng, men kanskje ikkje fem dongeriskjørt. Og at mammaen også føle at ho ser sånn passe ok ut, og det går fint an i HM!
|
|
|
|
#11 |
|
Sær og kresen
Nja, det kan også kalles projisering - overføre egne behov til barna.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Her har ungene kule nok klær, men mor er kulest! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Ungene har definitivt bedre klær enn meg.
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Hjemme hos oss skal alle se velkledde ut, men ikke nødvendigvis til en dyr prislapp. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Mine barn har alt de trenger av klær, men jeg kjøper ikke dyre merkeklær. Mine barn skal ikke begrenses i leken på grunn av at man er redd for at klærne skal ødelegges eller bli skitten. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Her er det nok ganskelikt ville jeg tro
|
|
|
#17 |
|
ræv med ører
Hva legger man i ordet velkledd, når det gjelder barn?
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?I velkledd legge eg at vi ser ok ut. At klærna våre ikkje er slitt, holete eller møkkete.
|
|
|
|
#19 |
|
"De"
|
Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?Velkledd i mine øyne er rene, hele klær. Og som gjerner mather i fargene. Det siste er ikke det viktigste. (ref. mannen min)
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Rene og hele klær. Ikke joggebukser annet enn til tur og gym. At det man har på seg passer sammen. |
|
|
|
![]() |
|
|