Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullundertøy til voksen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 08:53   #21
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Ullundertøy til voksen

Kjøpte på Cubus, av alle steder, i går. De hadde i rosa og aqua. Ull blandet med microfiber. Kjentes veldig godt ut, men er ikke testet ennå. Var -30% så jeg falt for fristelsen (Det gode gamle Ullvang-undertøyet mitt har på mystisk vis krympet i skapet.... Men det var veldig varmt og solid)

Gammel 22-11-07, 09:22   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Smartwool fra har fint ullundertøy som holder seg veldig bra. Kan kjøpes fra www.sportsnett.no for eksempel.

Nøstebarns og Helios' ullundertøy er også utrolig deilig mot kroppen, men her er jeg litt misfornøyd med passformen. Jeg syns singleten er for kort i modellen.

I luksussegmentet har Vera og William det vakreste og nydeligste (økologisk+fairtrade) ullundertøyet hjertet kan begjære, til avsindig dyre priser. 800 kr for en singlet og slikt, jeg har en singlet derfra, og den er så fin at den fint tåler å synes i en V-halsåning eller under en cardigan til jobbruk.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 09:27   #23
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mitt Devold-ullundertøy! Ikke det med bomull innerst.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:32   #24
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også ullundertøy fra Devold. Brukes kun når det er veldig kaldt ute......Det er nemlig veldig godt og varmt

Har også lurt på å kjøpe ull/silke undertøy fra Nøstebarn. Har det til LilleVenn og det er så godt og mykt. Jeg er nemlig ganske så kresen på ull, synes det har lett for å klø...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:13   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har fra Ulvang og Devold. Synes Ulvangs er desidert best.

Har egentlig mye superundertøy da vi arbeider mye ute, men alt er vel ikke ull? Vet ikke om det er ull i alt, men har et sett fra Bavac som er kjempegodt, mye bedre enn samme type fra HH.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:51   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mamelukker i ull og silke fra Calida. Har også fått en langermet trøye i samme kvalitet i gave, og er spent om den klør, ekstremt kløende som jeg er.

Gammel 24-11-07, 18:19   #27
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg bruker mamelukker i ull og silke fra Calida. Har også fått en langermet trøye i samme kvalitet i gave, og er spent om den klør, ekstremt kløende som jeg er.

Jeg har også disse mamelukkene fra Calida. Den langermede trøyen er nærmest obligatorisk under bunadsskjorta.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:42   #28
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Calida er veldig deilig. Jeg har sett noen nye med blondekant, men finner ikke bilde av disse på nett.

Gammel 24-11-07, 23:10   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen på nett som selger Calida-mamelukk? (Mamelukk, for et nydelig ord... )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:19   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt en nydelig sort ullpolo hos Nøstebarn. Jeg må bestille to til, tror jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:34   #31
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har en ull/silke fra nøstebarn, og den er fantastisk. Tenkte jeg skulle prøve en fra sparkjøp også. Det er jo halve prisen. Så får jeg gjøre opp status etterpå.

Signerer.. Etter at ungene fikk flere sett, og kjente på kvaliteten, måtte mor ha også.
De fra sparkjøp vet jeg ikke, men vil gjerne prøve..

Gammel 24-11-07, 23:36   #32
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Takk for tips alle sammen.
Da har jeg lagt inn en bestilling i nettbutikken til Nøstebarn. I tillegg vurderer jeg å slå på stortromma og bestille noe fra nettbutikken til Kari Traa. Der var det virkelig mye lekkert (men dyrt).

Gammel 25-11-07, 09:31   #33
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har mamelukk og singlet fra Sparkjøp. Er veldig deilig! Bruker det under devold-undertøyet mitt, for fryser så fælt på rumpa og puppene.
Sparkjøp er deilig for en billig penge!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.