|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Her er mesteparten av det som LilleVenn skal få i kalenderen sin. Noen av gavene deles opp over flere dager(klistremerker,figurer): Sist redigert av løve70 : 20-11-07 kl 14:39. Årsak: Grusom formatering. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?I år tror jeg det stort sett bare blir magnetbokstaver og litt snop.
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Den fant jeg på Disney butikken. Bestilte fra USA... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Godteri, småpakker med lego, biler, t-skjorter, film, klistremerkehefte, puslespill, saks + + + jeg kommer ikke på alt i farten. Det blir i hovedsak storebror som får, for lillebror er mest opptatt av sjokolade, så han får en bitteliten bit hver dag - stort sett. Han får puslespill, biler og t-skjorte osv han også, men ikke så mange ting som storebror. Neste år derimot... |
|
|
|
#26 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?TIPS TIL MEG SELV (og andre)
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 21-11-07 kl 11:00. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?I storebror sin kalender blir det lego. Har kjøpt ei eske og skal pakke inn litt for hver dag. I lillesøster sin pakke blir det ting og tang til lekekjøkkenet.
|
|
|
#28 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?
Jeg har alltid (så lenge jeg har hatt unger selvsagt) praktisert kalender med gaver. Og det er vel et par år siden jeg begynte å innse at jeg ikke liker tradisjonen med gavekalender. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
trøtt
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Tja...
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Det er en sånn morsom liten lekedingsebutikk på toppen av Steen og Strøm med masse fine småting i tre, bildeklyper, småleker og greier. Geniale kalendergaver. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Snuppa elsker duplo, så jeg kjøper en eske med en av "duploserien" (ifjor duplo dukkehuset) og deler det opp i 24 deler.... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Mine tre har Nissemorkalenderen på deling, og kan i løpet av advent pakke opp: |
|
|
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Vi bruker litt penger på kalenderen, men gir en del ting som hun trenger i tillegg til vanlig "pynt".
|
|
|
|
#35 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Det blir litt forskjellig på mine.
|
|
|
#36 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Jeg synes det er fryktelig vanskelig dette og har ikke kjøpt inn noe enda. Hater små ting som bare blir til rot. Jeg vurderer et puslespill som jeg deler opp, + noen små sjokolader, mandariner, kakeformer, osv. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Biler, sjokolade, dinosauruser og tegnesaker kommer i julekalenderen i år. Her blir det deling av kalenderen på de 2 eldste gutta.
|
|
|
#38 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?Lego |
|
|
|
|
|
#39 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?
Høres ut som mange gode ideer. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?I år får storebror en Playmokalender og den barnetimekalenderen. Lillebror på 20 mnd får småleker, noen søte små dyr, noe plastikkverktøy og så blir det vel noe kjeler, bestikksaker (Han får Briokomfyr til jul) |
|
|
|
![]() |
|
|