|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?De Grønne Glitrende 3 og Dag - skulle vært min favorittjuleplate om jeg hadde hatt den!
![]() |
![]() |
#2 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Johnny cash, han er å blir fantastisk
![]() |
#3 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Nat King Cole selvfølgelig. Ingen jul uten " Cradle in Bethlehem" og "O holy night" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Desemberbarn med Kari Bremnes og Richard Wolff er min absolutte favoritt.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?
Den er fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Mahalia Jacsons Silent night er ett must, likeledes Jussi Bjørling. Det MÅ være Jussi som synter O'Helga Natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?"Julekonserten 10 år", men bl.a Sissel Kyrkjebø, Oslo Gospel Choir er den en som jeg bare må høre på, den andre er Oslo Gospel Choirs "Julenatt". Med disse kommer julestemingen der og da!
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
JA! Den kjøpte jeg i år, og satte den på i helgen - NYDELIG!
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Jeg liker litt sånne klassiske greier. Hanne Krog, f.eks. Ellers liker jeg mange engelske julesanger, og har av og til mekket meg samlinger selv. Får se om det dog blir noe nyanskaffet i år. Får følge med her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Det blir jul i huset når jeg setter på denne, "It's snowing in my piano"
Pamina & ![]() Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 21-11-07 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Julenatt med Oslo gospelkor er min soleklare julefavoritt. Det er så utrolig kjedelig at den ble borte i forrige flyttelass.
![]() |
#16 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Juleoratoriet, J.S. Bach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Er vi søsken?
![]() |
#18 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Juleoratoriet av Bach,
![]() |
#19 |
Epikur
|
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 21-11-07 kl 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er din favoritt-jule-cd?Linus-CD'n er jo kjempefin. Men den har gått på repeat her hele året, så jeg vet ikke om den gir meg så mye julestemning lenger. Det kuleste ved den er at den leker med forskjellige musikksjangre, også hjelper det utrolig på en barne-CD at det er dyktige musikere involvert. Jeg liker ikke Odd Nordstoga så veldig godt egentlig, men Svingen-musikken syns jeg han har fått ordentlig godt til. :entusiastisk-Jul-i-Svingen-fan:
![]() |
|
|