|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Har dine barn vært i syden | |||
| Ja |
|
101 | 66,01% |
| Nei |
|
52 | 33,99% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Det å reise til syden ...Både ja og nei, så ingen av alternativene passet. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Det å reise til syden ...Begge mine har vært i "syden" ja. Vi reiste første gang med barn da eldste var 9 mnd. |
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Det å reise til syden ...Barna her er også veldig vant til å reise og har vært mange steder
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Det å reise til syden ...
Samme med mine. De har vært i Hellas, Kroatia og Thailand, men alltid på intrikate hjemmesnekrede opplegg.
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...
Samme her. Eller, lillebror har ikke rukket mer enn en tur til varmen så langt. Men han er jo bare 7mnd ennå.
|
|
|
#8 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Det å reise til syden ...Lille Kartoffel har vært to ganger i Syd Europa; |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Det å reise til syden ...De tre eldste guttene mine har vært veldig mye ute og reist, både til "syden" og andre steder i Europa og USA. Femåringen har foreløpig bare vært i Danmark, men nå har jeg veldig lyst til å ta alle med til Italia til sommeren. Vet ikke om jeg skal kalle det syden eller ikke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Det å reise til syden ...Ja, vi har vært på charterferie med ungene flere ganger. Vi er heldige som har svigers som har spandert deler av turen tre år på rad så vi har vært mange familiemedlemmer som har reist sammen.
|
|
|
#13 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Det å reise til syden ...Vi er så heldige at vi har en leilighet i Spania i familien (mine svigerforeldre) - så da er det ikke så skrekkelig dyrt for oss å reise - trenger egentlig bare en flybillett, og er man tidlig ute, koster det ikke allverden det heller.
|
|
|
#14 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Vi har vært i Spania mangen ganger med jentene
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Det å reise til syden ...Ja. Eldste har vore 5 ganger(11 år),og minste 2 gangar(snart 2). |
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Det å reise til syden ...Eldstegutten min var en uke på Kreta i august i år, ellers har ingen av ungene vært lengre sør en Tyskland (svipptur over når vi har vært i Danmark)
|
|
|
#18 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Det å reise til syden ...Malin har aldri vært i syden, nei. Men det har ikke jeg heller, så jeg tar det ikke så tungt.
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Det å reise til syden ...Barna mine har aldri vært i syden, og jeg har en følelse av at det blir lenge til de får oppleve det.
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Det å reise til syden ...Vi var i Italia i sommer, da var hun straks 4 år gammel.
|
![]() |
|
|