|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Har forresten både skitne håndklär og sengeklär for öyeblikket.
|
|
|
#22 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Hvis man først har et immunforsvar, så kan man da la det få jobbe litt ...
|
|
|
#24 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Ja, og hvis ikke jeg finner en vask bruker jeg en slik spritflaske sak jeg har i veska.. ( om jeg er ute.. )
|
|
|
#25 |
|
Opp og ned
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?
|
|
|
#26 |
|
<*(((<
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Jada, slikker dem rene før hvert måltid. :renslig: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Nei, jeg vasker ikke hendene i hytt og pine.
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?oink oink, nøff nøff. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Jeg er ekstrem når det gjelder håndhygiene, så jeg vasker hendene så framt det er vann tilgjengelig.
|
|
|
#30 |
|
kamerat
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Enda en sjuskegrisejente med godt immunforsvar melder seg.
|
|
|
#31 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Den saken jeg bruker er veldig mild mot hendene, så det føles bare godt. Jeg tar ikke lett på håndhygiene, når det er så mye som kunne vært unngått med en liten vask.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Ikke hver gang nei, men om jeg har muligheten gjør jeg det. Barna er oppdratt med det fra de kan stå på krakken på badet og står alltid i kø for å vaske hender før vi spiser hjemme. eller når vi er borte på besøk. På kafe ol. gjør jeg det ikke.
|
|
|
#37 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Vi har roet oss litt, men vi er litt mer agressive på håndvask etter måltidene. Da vi er redde for at ungene skal få i seg noe fra vårt måltid som magene deres ikke tåler. Utenom det så prøver vi å vaske hendene før måltider, men det går dessverre ofte i glemmeboken. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Jeg vasker hendene ganske ofta ja, skifter sengetøy minst en gang i uken og håndklær på badet annen hver dag.
|
![]() |
|
|