Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Din sport?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 15:17   #21
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Din sport?

Friidrett og snowboard, har vært aktiv i begge deler i mange år.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:43   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din sport?

Jeg prøver å trene på treningsstudio, men det går tregt. Liker også å svømme. Den eneste sporten jeg av og til ser frivillig på tv er kunstløp.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:54   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din sport?

Har gjort selv:

Ridning, sprang og dressur, sånn noenlunde organisert, og selvfølgelig masse tur og kos ellers. Det er lissom det jeg KAN, men rygg og økonomi stopper de store utfoldelsene nå.

Håndball spilte jeg da jeg var liten og søt.

Telemark, hovedsakelig offpist, brukte jeg maaange timer på før. Vanvittig gøy, men ryggen har stoppet det.

Ellers er jeg kickass med en biljardkø.

På tv eller live ser jeg veldig gjerne fotball, F1 og sånne testosteronting.

*Enga i mitt hjerte*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 16:30   #24
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din sport?

Ridning. Var aktiv i ridning før når jeg var yngre. Men har begynt på voksen kurs nå i januar og det er så gøy å ha begynt igjen. Rideskolen har hatt sommerferie nå men starter igjen om en uke.

Ellers drev jeg med håndball og turn når jeg var ung og stepping.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 16:37   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din sport?

Er ikke spesielt sporty av meg. Men, i gamle dager har jeg drevet med håndball, volleyball og turn.

Skal jeg se sport på TV så er det Håndball som får prioritet.

Den trimmen jeg får nå får jeg fra gåturer og svømming. Driver ikke med konkurransesporting. Men, kjenner at jeg egentlig godt kunne ha tenkt meg til å startet på et skikkelig dårlig bedriftslag i håndball. Men, formen er så dårlig at jeg liksom ikke finner et dårlig nok lag.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 17:03   #26
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din sport?

Jeg var seig på rytmisk sportsgymnastikk som barn/ungjente, men jeg vokste meg for lang for å nå opp i teten etterhvert, så jeg sluttet.

Jeg har alltid vært/er overfascinert av martial arts, så hvis jeg skulle ha drevet med en idrett utover treningssenteret, så hadde det blitt noe innen det.

Jeg er også opptatt av Yoga, men har ikke nådd særlig langt på den fronten heller. Men skal satse for fullt igjen....in due time.

Jeg elsker også å gå turer i skog og mark.

Hva sports-tv-titting angår, så ser jeg på fotball, turn, kampsport og er godt benket foran tv-skjermen under vinter-OL.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 17:39   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.779
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din sport?

På tv liker jeg best vinteridrett. Det meste av vinteridrett. Om sommeren ser jeg ikke særlig mye sport på tv, utenom når det er OL. Da er det først og fremst friidrett som fenger. Live er det mye som er ok å se på. Morsomst er ishockey og fotball (men det er drepen på tv).

Selv driver jeg først og fremst med klatring (året rundt, ute om sommeren og inne om vinteren). Kjører telemark om vinteren. Havkajakk er jeg også innom av og til. Alt bare på hobbynivå. Ja, også tar jeg meg gjerne en joggetur.

Spilte håndball fram til jeg sluttet på videregående.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:04   #28
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Din sport?

Har drevet med både fotball og håndball, men håndballen ble lagt raskt på hylla, for jeg har koordineringsevne som en russisk vektløfter på anabole steroider. Jeg fiksa ALDRI å hoppe og kaste samtidig!
Men på tross av mange år med fotball, er jeg ikke noe glad i å se på det på tv.
Håndball derimot - det er full fres og action stort sett hele tiden, og jeg elsker å se på det på tv

  Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:47   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din sport?

Spilte selv fotball i ungdomstiden, men er ikke spesielt interessert i fotball på tv. Liker best å titte på vinteridrett, skiskyting f.eks. Tidligere var jeg glad i hopp også, men etter noen år med dårlige resultater for det norske laget har interessen dabbet litt av.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 00:56   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.058
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din sport?

Drev med dansing, sykling og svømming før, men har sluttet og går heller turer nå. På TV må jeg få med meg vinterOL og større mesterskap innen håndball og fotball og alt av snooker. Hva, vet du ikke hva det siste er?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 09:48   #31
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din sport?

Jeg er i naturlig aktivitet hele dagen pluss at jeg driver med styrketrening, klatring og pistolskyting.

Liker å se sport på tv, men det er ikke ofte jeg gidder å sette meg ned. Ser gjerne skiskyting, kulekjøring, utfor og langrenn.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 10:44   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din sport?

Jeg liker å se på det meste, iallefall innen lagsport. Jeg har drevet med turn, ridning og tennis, men ikke nå lenger. Nå er det bortennis som er min sport. Knallmorsomt! Jeg er sånn periodespiller, da. Har ikke spilt siden ifjor. Det må gjøres noe med.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 10:57   #33
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din sport?

Mine favorittsporter på tv er vel curling og tennis. Jeg er egentlig ikke så glad i å se sport på tv i det hele tatt. Det er morsomt å følge med når det er vinter-OL.

I barne/ungdomsårene ofret jeg fritiden på turn og riding. Og spilte volleyball på et skikkelig amatørmessig lag.

I voksen alder har jeg gå-turer som favorittaktivitet. Jeg kan finne på å jogge litt også. Av og til samles vi for innebandykamper, og det hender jeg tar en tur i bassenget.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 11:20   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din sport?

Eg har gått hardt inn for å vere minst mulig aktiv i idrett. Eg hatar å bli svett. Held meg i form i jobben der eg titt og ofte traskar rundt i våte myrer iført fullt oljehyre i regn og blåst og med spade og bøtter og oppakking på ryggen.

Eg ser svært gjerne sport på TV. Alt mulig. Fotball er det kjekkaste, men eg ser alt frå skihop til padling til curling til svømming. Trav er kjedelig.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:52   #35
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din sport?

Fotball, Flamenco og snowboard. Jeg håper veldig på å begynne å spille litt fotball igjen etter endt svangerskap, og ihvertfall rekke 1 Flamencoklasse i uken.

Ellers så kjører alle her snowboard, og jeg regner med at lille på 2 år for sitt første brett til jul i år. Det er supert med en sport vi alle liker, og kan gjøre sammen.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 15:02   #36
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din sport?

Jeg elsker å se på turn på tv, men det blir jo ytterst sjelden - det sendes ikke akkurat veldig ofte... Har selv drevet med turn i mange, mange år - ikke sånn veldig seriøst altså, mest fordi det var gøy å holde på med.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:39   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din sport?

Jeg har alltid vært veldig fasinert av kunstløp og selskapsdans men har aldri drevet med noe sånt selv. Utrolig flinke.
Svømte i mange år da jeg var barn/ung. Vi gikk også mye på slalom og langrenn i min familie.
I mitt voksne liv har det i perioder vært aerobictreninger og litt svømming.
Drømmer om at vi kan gå litt på langrenn og slalom etterhvert når lillebror blir etpar år eldre.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:53   #38
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Din sport?

Har rødt belte i Tae kwon-do (men ikke trent på en god stund), og drevet med håndball og fotball. Ellers ser jeg på det meste av sport.

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:05   #39
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din sport?

Jeg har aldri drevet med sport av noe slag, og er heller ikke særlig interessert i å se det på TV.
Jeg er imidlertid svært glad i å danse og kunne gjerne tenkt meg å brukt mer tid på det.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 14:31   #40
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din sport?

Boksing

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no