Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du oliven?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du oliven?
Ja, både svarte og grønne 119 52,65%
Liker svarte, men ikke grønne 15 6,64%
Liker grønne, men ikke svarte 10 4,42%
Nei! 82 36,28%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 17:43   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du oliven?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

De bør nok betale for seg hjemme nå som de er voksne.

Selvfølgelig. Jeg går og raider sparegrisen med det samme. Bleier æ'kke gratis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:45   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig. Jeg går og raider sparegrisen med det samme. Bleier æ'kke gratis.

Se dét, det kom noe godt ut av tråden min også!

Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, både svarte og grønne er deilig.

Gammel 05-11-07, 17:48   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, oliven er godt!

Gammel 06-11-07, 11:50   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser oliven som er i mat. Å sitte å spise oliven og kun det ville aldri falt meg inn å gjøre

Gammel 05-11-07, 17:48   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oliven er gruelig grusomt!

(Men jeg plukker ikke av de svarte olivnene om de ligger i løvtynne ringer på en pizza. De glir ned.)

Gammel 05-11-07, 17:54   #7
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Oliven er gruelig grusomt!

(Men jeg plukker ikke av de svarte olivnene om de ligger i løvtynne ringer på en pizza. De glir ned.)

Enig at det er gruelig grusomt. Men, jeg er ennå verre enn deg. Her glir ikke en eneste liten bit ned.

Gammel 06-11-07, 17:19   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Totalt grusomt.. Kommer aldri til å like det

Gammel 06-11-07, 17:54   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oliven er farlige greier. Dersom jeg benker meg i sofaen med noen oliven (med sten, vel å merke) så kjenner jeg at jeg må ha rødvin til. Jeg tusler ned i kjelleren og henter meg en flaske, drikker et glass sammen med en håndfull flere oliven, og kjenner at litt sterk ost hadde vært godt sammen med oliven og rødvin. Så da er det ut på kjøkkenet, lete frem en god blåmuggost, og på vei tilbake til sofaen rasker jeg med meg noen kjeks til osten. Så da drikker jeg nok et glass rødvin til enda flere oliven og en rekke kjeks med ost. Jeg kjenner etterhvert at det har blitt mye salt, og trenger å nøytralisere magen litt. Da er det ingenting som fungerer bedre enn en stor plate melkesjokolade, som nytes sammen med et tredje glass rødvin. Da har jeg fått i overkant mye søtt, og trenger å nøytralisere igjen. Så da er det å på ny innta en håndfull oliven - og slik går kvelden. Én liten oliven innebærer altså et inntak av 2000 kalorier i løpet av få timer - og jeg erkjenner at oliven er farlig og bør ikke spises.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 18:33   #10
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oliven er farlige greier. Dersom jeg benker meg i sofaen med noen oliven (med sten, vel å merke) så kjenner jeg at jeg må ha rødvin til. Jeg tusler ned i kjelleren og henter meg en flaske, drikker et glass sammen med en håndfull flere oliven, og kjenner at litt sterk ost hadde vært godt sammen med oliven og rødvin. Så da er det ut på kjøkkenet, lete frem en god blåmuggost, og på vei tilbake til sofaen rasker jeg med meg noen kjeks til osten. Så da drikker jeg nok et glass rødvin til enda flere oliven og en rekke kjeks med ost. Jeg kjenner etterhvert at det har blitt mye salt, og trenger å nøytralisere magen litt. Da er det ingenting som fungerer bedre enn en stor plate melkesjokolade, som nytes sammen med et tredje glass rødvin. Da har jeg fått i overkant mye søtt, og trenger å nøytralisere igjen. Så da er det å på ny innta en håndfull oliven - og slik går kvelden. Én liten oliven innebærer altså et inntak av 2000 kalorier i løpet av få timer - og jeg erkjenner at oliven er farlig og bør ikke spises.

Hva er det jeg har begitt meg ut på??? Ser at dette fort kan skli ut, ja. Også jeg som er på slanker'n...

Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 11:36   #11
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg liker både sorte og grønne, men grønne er favoritten

Gammel 25-02-08, 18:45   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er du og jeg samme person?

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 11:37   #13
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker oliven.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 15:55   #14
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker oliven og kunne knaske det til frokost, lunsj og middag.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:12   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg elsker oliven. Ingen andre i familien vil ha dem, så de er bare, bare til meg.

Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:53   #16
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elsker oliven, og da spesielt spanske store grønne med sten

Gammel 05-11-07, 17:57   #17
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Elsker oliven, og da spesielt spanske store grønne med sten

Hvorfor med stein? Er ikke det bare upraktisk?
Så at det fantes noen som var fyllt med fetaost, de må prøves!

Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:09   #18
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hvorfor med stein? Er ikke det bare upraktisk?
Så at det fantes noen som var fyllt med fetaost, de må prøves!

Jeg synes de har bedre konsistens med sten. Kan fort bli litt bløte uten.

Gammel 05-11-07, 17:53   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Liker svarte oliven, men kun på pizza.

Gammel 05-11-07, 17:57   #20
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Standard

Begge ungene liker oliven. Men lillesøs er vill. Har måtte kjøpe stenfrie til henne for det er så kjedelig å plukke ut stenene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.