|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Les innlegget først! | |||
| Jeg er mann og jeg bruker toupé |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé |
|
2 | 2,02% |
| Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé |
|
83 | 83,84% |
| Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé |
|
13 | 13,13% |
| Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår |
|
1 | 1,01% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menn med tupéJeg hadde en kamerat som fikk revet av håret i en arbeidsulykke. Jobben hans betalte tupé fra spesialist i London og selv jeg som frisør, hadde ikke sjangs til å se at det var tupé. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Menn med tupé
Signerer.
|
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Menn med tupéTupé er harry. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Menn med tupéNei, pelslue er aldri "turn-on".
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
Hadde ikke likt det. Og resultatet blir aldri så bra som på denne reklamen.
|
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Menn med tupéJeez. Kommer mannen hjem med tupé skyller jeg filla ned i do mens han sover. Jeg synes det er skikkelig turnoff. På linje med hårtransplantasjon og hentesveis. Lev med testosteronene deres, menn!
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Menn med tupéNå lukket jeg pollen, men folk kan fortsatt skrive i tråden om de har noe vettugt å si om dette.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Menn med tupéDet er mye mer sexy med kortkortkort eller skallet enn tupe og hentesveis
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Menn med tupéNei til tupé og nei til mann med sånt hår som på bildet. De må jo skjønne at de må barbere av ALT.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Menn med tupéJeg grøsser faktisk på ordentlig her jeg sitter.
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Menn med tupéSå dere hadde bare forkastet hele mannen, med flott personlighet og alt, bare fordi han brukte tupe? (Jeg får ikke til den streken over E'en). Jeg synes helt klart mannen i hovedinnlegget var mye penere med tupe enn uten, og selv om jeg også liker helt skallede menn, synes jeg ikke alle passer det. Mannfolk mister ofte håret tidlig, så vi skulle hatt en god gjeng med flintskaller om ingen skulle kunne bruke tupe. Svigerfar har tupe og han ser 20 år yngre ut enn andre på 60 år, og jeg visste ikke engang at han HADDE tupe før for 3-4 år siden, jeg fikk sjokk. Tupeer i dag ser jo ofte helt ekte ut.
|
|
|
#15 |
|
Ustabil
|
é : "Alt Gr" + knappen rett til venstre for <- (Øverst til høyre) og så skriver du e. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#17 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Da stryker jeg toupet fra ønskelisten min. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Men "kone fra før" er greit, altså? (Det kommer kanskje an på konen, når jeg tenker meg om - eller hva sier du, Esme?)
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Om hun er grei er det greit.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Nei. Men det hadde nok påvirket førsteinntrykket mitt, det skal jeg innrømme. Å være skallet er bare flott og det er det at man er den man naturlig er som tiltaler meg. Er ikke spesielt begeistret over at man barberer seg fullstendig dersom man har hår på hodet i utgangspunket heller. |
|
![]() |
|
|