|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Mim vet at jeg elsker henne, så det trenger jeg da ikke å si? :smask:
![]() |
#27 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Jeg er så langt ukjent med Mims oppskrifter, men skjønner at dette er verdt å abonnere på. :spent:
![]() |
#30 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Jeg har en mistanke om at jeg kommer til å lage (om mulig) enda mer mat nå når det nye kjøkkenet er ferdigmontert innen helga, så jeg abonnerer også på dine tråder nå, Mim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Abbonerer på denne ja.
![]() |
#32 |
villende
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Den rødbetsuppen din skal jeg prøve en dag. Forrige gang jeg lagde borststjtstt ble den litt vassen og smaksløs, men da brukte jeg ikke hvitløk. Kan det også være et tips å surre stangselleri sammen med løken? Det er vel litt russiskaktig det, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...
Jeg synes også rødbetsuppa ble det da vi laget den tidligere i uka. (Ikke Mim sin variant riktignok.) Da jeg puttet i en grønnsaksbuljongterning ble den veldig mye bedre.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Jeg har ikke savnet Mim. |
![]() |
![]() |
#35 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Hvor blir det av oppskriftene, da?
![]() |
#36 |
Come what may...
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Irma sin er helt UTROLIG!!! Jeg er også Irma fan!
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Gode middager, Mim er i gang igjen ...Jeg er rett og slett bare fan av......mat jeg |
![]() |
![]() |
|
|