Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SAU - spørsmål og endelig tretti.....

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 11:23   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAU - spørsmål og endelig tretti.....

Gratulerer med overstått bursdag!

Jeg har nettopp blitt vara i foreldreutvalget i barnehagen selv, og er ikke helt sikker på hva dette innebærer, men det er visst ikke noe særlig jobb. Noen få møter innimellom. Sikkert litt flere møter om man er i samarbeidsutvalget, men ikke så mange, vanligvis, tror jeg.

Gammel 13-10-06, 11:23   #22
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Gratulerer med 30 års dagen

Jeg har kun arbeidet i privat barnehage men jeg kan si litt om hva Samarbeidsutvalget gjorde hos oss. Jeg var styrer og var med på alle møtene.

Det skal stå i barnehagens vedtekter hva som er SU sine oppgaver

Hos oss:
organiserte dugnad to ganger i året
organiserte juletrefest
godkjente avdelingenes årsplaner
godkjente budsjett

Foreldre kan melde saker til SU, men det skjedde sjelden hos oss. Det var sosialt, en ble bedre kjent med personalet og en fikk litt mer innblikk i barnas hverdag.

Melder meg gjerne til SU den dagen snuppa skal i barnehage

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:59   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med overstått 30 årsdag!

Jeg er også medlem av SU, som en av to foreldrerepresentanter. Det er ikke akkurat mye arbeid, ihvertfall ikke i vår barnehage. FAU kommer nemlig utenom, og det er jo de som gjør noe!

Gammel 13-10-06, 21:17   #24
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer så masse med overstått bursdag

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:26   #25
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen her i huset er SAU og foreløpig har det ikke vært så mye jobb...

Gratulerer så mye med dagen i går!!

Gammel 13-10-06, 21:27   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer på etterskudd med 30-årsdagen!

Gammel 13-10-06, 21:28   #27
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Gratulerer med vel overstått!

Gammel 13-10-06, 21:30   #28
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med vel overstått!!

SAU er en fin ting det. Selv ble jeg veldig stille når spørsmålet kom opp på foreldremøte Men egentlig har jeg litt lyst å sitte der, men jeg vet at det blir stress pga arbeidsmengden på jobben min.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:46   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med overstått, unge dame

Gammel 14-10-06, 00:27   #30
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med gårsdagen.

Fikk du feiret dagen? Eller skal du feire på etterskudd?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 02:50   #31
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med overstått dag!

Gammel 14-10-06, 09:03   #32
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Gratulerer med gårsdagen.

Fikk du feiret dagen? Eller skal du feire på etterskudd?

SKal spise litt kake i morgen, men ellers ble det en svææært rolig feiring...

Tusen takk, alle sammen!

Sånn SAUmessig, så håper jeg at når jeg først havnet der, så få man gjøre litt...Jeg har ikke lyst til å være SAU, og "bare" arrangere julefest.... Vil gjerne være med på andre avgjørelser også...Barnehagen Ihne går i er rett og slett fantastisk, men det er allikevell en del småting som kan gjøres bedre i området rundt barnehagen...(trafikkmessig på veien til barnehagen osv.)

Dette blir spennende!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:40   #33
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye med vel overstått. Jeg har sittet i SU som vi kaller det i fem år, fire av dem som leder. Det er bare spennende og interessant synes jeg, slettes ikke farlig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:51   #34
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med overstått bursdag, ja!

SAU er ikke farlig, og det er jo moro å kunne være med å påvirke litt også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:40   #35
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulere på etterskudd!

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:47   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen!

Gammel 14-10-06, 20:58   #37
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye med vel overstått stor dag!

Gammel 14-10-06, 23:05   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med vel overstått!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Sånn SAUmessig, så håper jeg at når jeg først havnet der, så få man gjøre litt...Jeg har ikke lyst til å være SAU, og "bare" arrangere julefest.... Vil gjerne være med på andre avgjørelser også...Barnehagen Ihne går i er rett og slett fantastisk, men det er allikevell en del småting som kan gjøres bedre i området rundt barnehagen...(trafikkmessig på veien til barnehagen osv.)

Dette blir spennende!

Det er spennende å være i SU (som det kalles her, regner med at det er det samme), jeg har nettopp meldt meg frivillig til andre året. Hos oss består jobben i to faste møter i forkant av foreldremøtene, være kontakt/talsperson for foreldre i saker som angår flere, arrangere to fester og to dugnader. Men i forhold til det så setter man alltid sammen en arrangemenskommite, så det er ikke noe vi trenger å gjøre helt selv. I tillegg orger jeg gaver til ansatte som skal slutte.
De aller fleste barnehager syns det er strålende med foreldre som engasjerer seg, så hvis du ønsker får du sikkert ta del i mer enn bare festfiksing.

Jeg syns det er fint at jeg på denne måten kan få tal del i avgjørelser som gjelder vårt barn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.