Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes dere om å kle søsken i like klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 14:40   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om å kle søsken i like klær?

Helt identisk er kanskje noe som ikke bør brukes hele tiden iallefall! Kåper som sikkert stort sett blir brukt til penbruk kan være litt søtt, men hadde det vært meg har jeg nok kanskje valgt ulike farger. Litt usikkert. Jeg ser sjarmen også!

(men nå er jeg jo beslutningsvegringenes ukronede dronning omtrent da!)

Gammel 24-09-07, 14:41   #22
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Det er 17 mnd mellom mine jenter å jeg hadde av å til like klær på dem når di var små Nå gjør jeg det ikke lengre av den grunn at den ene jenta mi er ultra jentejente å den andre er guttejente..hehe.

Hadde alltid like julekjoler på dem før men fra i fjor begynte jeg å kle dem ulikt i jula også

Men syns ikke det er harry før di bikker skolealder..

Gammel 24-09-07, 14:43   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det helt nødvendig for å få en harmonisk kle-på-situasjon om morgenen. Gutta elsker å ha på like hjemmestrikkede (av farmor) gensere, samme sokker, lik bukse o.l.

Så lenge de vil det, gir jeg bengen i om andre synes de er harry. Eller, jeg gir ikke bengen i det, jeg synes "andre" da er like harry selv. Eller noe.

(Forresten er det himla vanskelig å finne gode, behagelige OG kule klær til gutta, fortrinnsvis uten edderkopper på, så da kjøper jeg gjerne dobbelt opp når jeg først finner, ev. i forskjellige farger.)

For å presisere, de er ikke alllitd kledd likt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:48   #24
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Synes det er fint med like finklær til søsken, men hadde ikke kledd dem likt hver dag.

Tilde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:48   #25
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Det er utelukket i dette huset, hvertfall. Kommer nok av at jeg er tvilling og har vokst opp med å gå likt kledd som min søster. Nå har jeg angst for det.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:46   #26
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fjollete? Uansett alder?
Jeg synes vel kanskje det verste er at voksne mennesker går og ser på søte små barn som har like kåper eller kjoler som harry. Jeg synes det er kjempesøtt når de er små (2-3-4 år).

Jeg syns det er fjollete uansett alder ja. Og det er jo foreldrene (les: mødrene) som er fjollete, ikke barna.

Eller OK, jeg skal gjøre ett unntak. Det er ikke fjollete at alle babyene på barsel har hvite bodyer.

FORØVRIG syns jeg at kåper til småjenter i seg selv er fjollete.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:47   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også en liten drøm om to søte jenter med like julekjoler.

Men det får holde med julekjoler/bunader og penkåper.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:48   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kåper på små jenter er nyyyydelig.
Vesla har en flott kåpe, får skryt og "beundrende" blikk hver eneste gang vi er ute. Men hver sin smak.

Gammel 24-09-07, 15:52   #29
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

FORØVRIG syns jeg at kåper til småjenter i seg selv er fjollete.

Ja, da er vi over på en helt annen diskusjon!

Gammel 24-09-07, 15:52   #30
Left
Passiv

Standard

Til helt spesielle anledninger er det helt greit, men i det daglige har aldri gutta mine like klær. De er to vidt forskjellige typer, så tøy storebror kler tror jeg ville sett rart ut på lillebror og omvendt.

Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:53   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, hadde jeg hatt jenter så vet jeg om mange fine kåper jeg skulle kjøpt, ja!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:54   #32
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vesla har en flott kåpe, får skryt og "beundrende" blikk hver eneste gang vi er ute. Men hver sin smak.

Malin hadde en mørkblå penkåpe, med en søt hette. Den var som en jakke ned til livet, og "kjole" resten. :smelt: Syns hun vokste utav den, syns jeg...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:55   #33
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Ja, da er vi over på en helt annen diskusjon!

Jepp! I samme slengen kan vi diskutere bruk av smykker på små barn, sminke, neglelakk, øredobber og annet unødvendig stæsj. Jeg ser fram til den debatten!

Gammel 24-09-07, 15:56   #34
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Til helt spesielle anledninger er det helt greit, men i det daglige har aldri gutta mine like klær. De er to vidt forskjellige typer, så tøy storebror kler tror jeg ville sett rart ut på lillebror og omvendt.

Betyr det at minstemann heller ikke arver klær av storebroren?

Gammel 24-09-07, 15:58   #35
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Jepp! I samme slengen kan vi diskutere bruk av smykker på små barn, sminke, neglelakk, øredobber og annet unødvendig stæsj. Jeg ser fram til den debatten!

Ja, i hvert fall hvis du mener at bruk av kåpe tilhører samme kategori som hull i ørene!

Gammel 24-09-07, 16:01   #36
bina
Ustabil

Standard

Ja, i hvert fall hvis du mener at bruk av kåpe tilhører samme kategori som hull i ørene!

Jepp! Kategorien for unødvendig stæsj!

Gammel 24-09-07, 16:02   #37
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Jepp! Kategorien for unødvendig stæsj!

Gleder meg

Gammel 24-09-07, 16:05   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fysj. Men det finnes jo desverre de som synes dette er helt ok. Har jo sett barn helt ned i spedbarnsalder med ikke bare øredobber, men øre-ringer! Smykker kan være pent, vesla fikk masse fine smykker til dåpen og har fått endel barnesmykker av bestefaren. Men det er jo ikke til hverdagsbruk.

Gammel 24-09-07, 16:06   #39
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig, hadde jeg hatt jenter så vet jeg om mange fine kåper jeg skulle kjøpt, ja!

Jeg har ikke fått meg til å kjøpe kåpe til jentene mine jeg. Hvordan i alle dager klarer man å feste dem i bilstolen da? Funker i alle fall ikke så lenge ungene sitter med 5-punkt sele?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:08   #40
Left
Passiv

Standard

Betyr det at minstemann heller ikke arver klær av storebroren?

Jo jo, men ikke 100%
Storebror nekter å gå med skjorte bla., og han er mer hettegensergutt også, han kler det best, mens lillebror er så tøff i skjorte.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.