Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det desidert motbydeligste du vet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 20:41   #21
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hva er det desidert motbydeligste du vet?

Oppkast. Mine barns, mitt eget, andres. Like ille uansett!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:41   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Oppkast, og store barns avføring. Jeg hater å måtte tørke unger som er her på besøk. *grøss*

Og så matavfall som råtner. Det er bare helt jævlig.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:47   #23
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Urrrrk! Sånne som man gjerne finner i bunnen av ikke helt nyspylt søppeldunk når den er tømt en varm sommerdag. Og man skjønner vitsen med å pakke søpla godt inn. Isj. Ja, det er veldig ekkelt!

Ja, også veldig gamle ting man noen ganger finner helt overraskende i kjøleskapet, av typen overvintret-kokt-brokkoli-stengt-inne-i-tett-plastboks. :spy:

Når man da finner de inne.....

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:09   #24
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Edderkopper!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:15   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gamle menneskers tær. (tær generelt, men litt gule, halvlange, tykk negler på tær tar helt knekken på meg)

Gammel 09-09-07, 21:25   #26
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Og sånne bittesmå hvite larver som spiser på råtne ting som kjøtt ol.

Fant sånne i en skinkepakke en gang - skinka var ikke sur en gang .

:grøss:

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:36   #27
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er desverre utsatt for dårlige gener når det gjelder lukter og alt som ser ekkelt ut. Jeg brekker meg av det meste.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:39   #28
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Lus, og soppnegler (gjerne den lange typen som holder på å gro inn på tuppen av tåa).
Og så hender det innimellom at jeg på jobb må vaske diare og urin fra gangen, til stua, gangen, generelt nesten hele huset. Da er jeg nesten helt sikker på at jeg er kommet på feil hylle her i livet, og i et milisekund vurderer jeg å lukke døra og stikke av en liten tur. Rett og slett grusomt, da vasker jeg heller spy, mye heller!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:53   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snørr og oppkast på andre folk enn meg selv og mine barn.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:58   #30
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Grønt snørr,jobber i barnehage,og unger med irrgrønt snørr hengende ned i munnenTror aldri jeg kommer til å venne meg til det.Og når de gjerne i tillegg blander det med skiver med makrell i tomat under måltidet,ja da holder jeg på å svime av(Og ja,vi tørker snåtte-neser hele dagen.)Men rekker ikke alltid frem tidsnok...Ellers svett rumpelukt,helt motbydelig

Gammel 09-09-07, 22:41   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melena. Det er det jævligste i verden. :grøss:

Og som Liven blir jeg hysterisk av lus.

Sist redigert av Miss Norway : 09-09-07 kl 22:42. Årsak: Liven, ikke Vimsen!
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:46   #32
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Grønt snørr,jobber i barnehage,og unger med irrgrønt snørr hengende ned i munnen

Som når de nyser og det kommer en skikkelig ladning ut hvert nesebor som henger tykk og gusjen nesten ned til haka :smører det inn:

Har et par gjengangere i barnehagen min.Tåler det heldigvis jeg, da

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:48   #33
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Voksene mennesker som spiser busemennene sine. Ikke et uvanlig syn på tuben i London.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:48   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Brune Ikke hester og kuer og sånn, men insekter og annet dritt.

Død hud! Sånne flak, spesielt fra under beina. Jeg brekker meg bare jeg tenker på det.

Gammel 09-09-07, 22:50   #35
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Offentlige bad uten badesko. Jeg går på tærne og kredles over gulvene. Ser for meg fotvorter overalt. Vil helst bade med badesko i basseng også.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 23:04   #36
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Bendelorm. Og slike marker/ ormer som kommer ut gjennom bena til folk.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 23:10   #37
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Melena. Det er det jævligste i verden. :grøss:

Er det når man omtrent kaster opp sin egen avføring?

Jeg har hørt av en venninne at det er noe virkelig grusomme greier.

Selv blir jeg kvalm at tanken på hundespy fra en hund som burde hatt en ormekur for lenge siden. Det er lite festlig å skulle tørke spy når det forsøker å stikke av.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 23:25   #38
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Edderkopper!

:dulter:

Og hår i maten, spesielt ute. (finner jeg et hårstrå i maten hjemme og ser at det er min datters synes jeg ikke det er så ille). :kvalm:

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 23:50   #39
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sliming. :urk: Har store problemer med oppkast også. Og i flere år hadde vi en do som måtte tømmes, og om sommeren myldret det hvite fluelarver ut av doen og ned på gulvet når det var varmt. Glemmer aldri synet da jeg lukket opp dodøra etter to ukers ferie en varm juli...

Gammel 09-09-07, 23:51   #40
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Oppkast, slim og lukten av liggesår.

Minus oppkast. Tar heller en real oppkastsjau enn de to siste.
Fy flate, blir kvalm bare ved tanken på lukta av liggesår, eller lukten av melena.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.