Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sminkerekkefølgespørris
Ferdig venstre øye først 2 1,31%
Ferdig høyre øye først 7 4,58%
Ett produkt ferdig på hvert før neste produkt 131 85,62%
Sminker meg ikke 12 7,84%
Annet, spesifiser 1 0,65%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 09:49   #21
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Ett produkt ferdig på hvert før neste produkt.

Gammel 04-09-07, 10:01   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en del vekttall i logistikk, så her bruker jeg ett og ett produkt før jeg bruker tid på å lete frem det neste i sminkepungen. Det er letingen som tar tid, så det gidder jeg bare gjøre en gang pr produkt.

Forøvrig tar jeg alltid venstre øye først.

Gammel 04-09-07, 10:13   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fort gjort! Jeg bruker bare litt eyeliner, men jeg gjør ikke ett øye ferdig før jeg tar neste.

Gammel 04-09-07, 10:25   #24
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Føst bruker jeg litt krem rundt øynene, og matter ned huden med pudder. Deretter øyeskygge, eyeliner, mascara. (Ett produkt på hvert øye, før noe annet brukes)

Deretter leppestift.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 10:32   #25
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvor er sminketipsene til Safran

Jeg gjør som alle over, altså fullfører hvert produkt før jeg begynner på det neste

Jeg også.

Gammel 04-09-07, 10:37   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sminker meg sjelden, men når jeg gjør det, tar jeg ett produkt av gangen, ikke ett øye av gangen.

Gammel 04-09-07, 10:38   #27
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Eyeliner venstre-høyre, så mascara venstre-høyre.

Gammel 04-09-07, 10:39   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Som 54% av de spurte.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 11:54   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Gjør meg ferdig med et produkt og sammenligner øynene hele tiden for å få dem så like som mulig underveis.

Dette høres ut som meg.

Gammel 04-09-07, 14:26   #30
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sminker meg så sjeldent at jeg svarte at jeg ikke sminker meg.
Når jeg en sjelden gang gjør det, så tar jeg et produkt på begge øya før jeg bruker neste produkt.

Gammel 04-09-07, 14:30   #31
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg sminker meg, så tar jeg ett produkt om gangen ja. Men jeg har bare maskara på om jeg drister meg til å sminke meg, så det er jo ikke sikkert Safran er så veldig tullerusk, det er jo mulig hun bare sminker seg med maskara og ikke noe annet.

Gammel 04-09-07, 14:47   #32
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

det er jo ikke sikkert Safran er så veldig tullerusk

Gammel 04-09-07, 14:50   #33
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Bruker ikke sminke, jeg.

Det gjør ikke jeg heller til daglig. Bare ved spesielle anledninger, eller om jeg får et kick og vil være litt lekker
Da bruker jeg ett produkt om gangen ja. Men det skjer max 10 ggr i året.

Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:02   #34
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Mascara bare på høyre øye.

Ben "bowlerhatt på hodet" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:23   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et produkt om gangen. Har jeg svart på denne allerede, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:25   #36
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg har en del vekttall i logistikk, så her bruker jeg ett og ett produkt før jeg bruker tid på å lete frem det neste i sminkepungen. Det er letingen som tar tid, så det gidder jeg bare gjøre en gang pr produkt.

Forøvrig tar jeg alltid venstre øye først.

Jeg strøk i logistikk, men jeg gjør det samme.
Er det håp for meg?

Gammel 04-09-07, 15:39   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok vært brilliant i logistikk. Når jeg tar på solpudder står jeg med øyeskyggen i andre hånden og penselen i munnen, når jeg tar på øyeskygge står jeg med eyelineren i munnen, og når jeg tar på eyeliner står jeg med mascara i munnen.

Eller noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:50   #38
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

et produkt ferdig på hvert øye her

kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 22:38   #39
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Etter å ha lest om safrans begivenhetsrike morgen fikk det meg til å lure på hvordan du sminker deg - altså i hvilken rekkefølge? Det virket som om hun sminket det ene ferdig, og så det andre. Jeg gjør det annerledes - først eyeliner på høyre, så eyeliner på venstre, deretter mascara i samme rekkefølge osv.

Hva er mest vanlig blant de nå så berømte FP'erne?

Jeg begynner alltid på venstre øye, med øyenskygge langs kanten. Så høyre. Så tar jeg frem mascaraen, og begynner på venstre øyet igjen. Og så høyre, når jeg husker det.

Gammel 04-09-07, 23:13   #40
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Svarte at jeg ikke sminker meg - men det er egentlig til hverdags. Når jeg sminker meg tar jeg ett og ett produkt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.