|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvem står opp først når dere begge skal til skole/jobb? | |||
Mannen i huset står nesten alltid opp først |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 35,71% |
Mannen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene |
9 | 7,14% |
Vi står opp samtidig/ca halvparten av morgenene |
16 | 12,70% |
Kvinnen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene |
8 | 6,35% |
Kvinnen i huset står nesten alltid opp først |
31 | 24,60% |
Jeg er singel |
5 | 3,97% |
Jeg er i permisjon/jobber eller studerer ikke |
12 | 9,52% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg står alltid opp først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Vi står stort sett opp samtidig på ukedagene. Det vil si, ungene våkner først. De er morgenfugler til tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Her i huset er det mannen som står opp først. Han smører matpakker til barna mens jeg er på badet. Det er han som leverer i barnehagen også. *Godt oppdratt*
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg er i permisjon, så det er jeg som alltid står opp med guttaboys.
![]() |
#5 |
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Sida eg jobbe turnus har eg og ungane nesten aldri behov for å komme oss opp til ei bestemt tid. Så her i huset står mannen opp og drar på jobb tidlig og vi andre står opp når vi vil. Eller; ungane står opp når dei vil, for meg er det alltid FOR tidlig.
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?På ukedagene når jeg skal på jobb står jeg opp 20 min før sambo. Godt med litt tid alene på morgenen. I helgen er det sambo som står opp først |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Det er nok mannen som står opp først av oss to. Jeg våkner av den liflige duften av kaffe. :trøtt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg står nesten alltid opp først. Både på ukedagene og i helgene. |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Her står stort sett gubben opp først da han oftes begynner før meg på jobb. Matpakekr o.l er klargjort dagen før,så jeg steller barna og får de i bhg før jeg selv drar på jobb. Gubben henter om han rekker det. I helgene bytter vi på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvem står opp først?Mannen er nesten alltid oppe først. I helgene bytter vi på, men han er nok flinkest da også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem står opp først?I uka står vi opp ganske likt. Vi dusjer og steller oss, så tar den ene ungene mens den andre lager mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg er alene, og ofte så er det jenta mi på 12 som står opp først. Hun har MYE hun skal ha gjort før hun forsvinner ut døra og er en real morgenfugl. |
![]() |
![]() |
#14 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Vi har vaktskifte kl 06. Dvs; mannen er ansvarlig for å stå opp hvis ungen våkner om natta, jeg må stå opp når h*n våkner etter 06. Helt greit for meg å få sove sammenhengende hele natta |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem står opp først?Ca 50/50 tenker jeg. Det går litt sånn periodevis. B.mennesker hele gjengen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Nå som jeg er i permisjon, står jeg opp marginalt senere enn ham. Jeg leverer i barnehagen, siden Ms. Eiegod som legger seg før åtte uansett er ferdig med natten i syvtiden.
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Mannen min står opp først i ukedagene, men det er bare et kvarters tid før meg så det regner jeg ikke med. I helgene står han opp først oftere enn meg.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg står alltid opp først på hverdager. Jeg liker å ha god tid, pluss at bussen min går en halv time før Sambo skal kjøre avgårde.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 01-09-07 kl 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Vi står opp samtidig. 0640. Også dusjer han mens jeg smører mat og så dusjer jeg mens han kler på ungen. Han sykler med ungen kl 0720, jeg sminker og kler meg og er ute av døren 0730.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem står opp først?Jeg står først opp; ALLTID.
![]() |
![]() |
|
|