|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #23Jeg fikk endelig gjort unna en god del husarbeid i går. Det er jo strengt tatt ikke gruff.
|
|
|
|
#22 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23
Det er teit det.
|
|
|
#23 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23
Jeg sjekker ikke den før jeg skal reise til vanlig. Jeg kan ikke huske det har vært så redusert i vinterferien før og sjekket ikke det mandag morgen.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #23Det er første gang at Ruter har redusert tilbudet i vinterferien. Tidligere har det bare vært påske, jul og midt i sommerferien.
|
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #23Datteren min er en av dem som har klaget på det dårlige kollektivtilbudet. Tidligere denne uka var Budstikka ute og intervjuet folk, så hun hadde blitt stilt noen spørsmål hun også. Det er tydelig at dette er blitt lagt merke til og at mange har blitt rammet av en uventet rutetabell.
|
|
|
#26 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #23Bilister som kutter svinger, og de som ligger nesten midt i veien på litt smalere landeveier.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23Snøen som har kommet i det siste … jeg var egentlig så fornøyd med den kalde, stabile vinteren vi hadde. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #23Kroppen. Vondt meg her og vondt meg der. Mage som ikke vil noe og usigelig sliten og trøtt, men får ikke sove/slappet av.
|
|
![]() |
|
|