Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave for kr 2000

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-25, 13:04   #21
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave for kr 2000

Kunne for øvrig også funnet på å kjøpe tre flasker av denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/Fra...Brut/p/4718501

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 13:21   #22
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg lurer på om jeg ville kjøpt meg et Rørospledd.

Det kjøpte jeg for et gavekort for et par år siden, de er fine!

Du går ikke og drømmer om en symaskin det kan være et bidrag til?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 14:21   #23
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Keramikk fra Henrik Rasmussen!

Gammel 19-11-25, 15:15   #24
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Røropplegg var lurt. De er fine og varer lenge. Jeg kjøpte smykke for mitt gavekort, emalje.

Gammel 19-11-25, 15:44   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Røropplegg var lurt.

Noen ganger blir autokorrekt ganske morsomt.

Gammel 19-11-25, 15:44   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror røropplegg koster litt mer.

Rørospledd hadde vært topp for meg, noe gøy kunst også.

Gammel 19-11-25, 16:02   #27
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk røropplegg for oppvaskmaskin i 2021, og kan bekrefte at det varer.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 16:05   #28
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke alle som liker Ole Martin Skaug, men jeg synes han har mye gøy.

Eksempel litt utenfor budsjett:

https://kunstogkaos.no/products/ole-...fugl-pa-sokkel

Gammel 19-11-25, 16:07   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk samme sum fra jobben da jeg fylte år - jeg la i pengene i symaskin - men det har du jo allerede.

Har jeg skulle fått tilsvarende sum nå, så har jeg brukt pengene på kurs. Keramikkurs eller noe annet kreativt. Nå er jo ungene så store at jeg har tid til sånn. - Klart, de koster ofte mer enn 2000 da.

Gammel 19-11-25, 16:10   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Silke-/ullsjal fra Nasjonalmuseet.

Wow! Dette var jo helt utrolig stilig!

Jeg er glad i Nasjonalmuseet, og er jevnlig der på digital omvisning. Jeg kjenner at det frister å ha enten vinternatt fra Rondane og Baldisholteppet rundt halsen.

Gammel 19-11-25, 17:06   #31
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg fikk røropplegg for oppvaskmaskin i 2021, og kan bekrefte at det varer.

Fikk som i gave altså? 😁

Gammel 19-11-25, 17:11   #32
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Ja, på en måte. Faren min betalte for mye av oppussingen som forskudd på arv.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 18:15   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal si dere statlige ansatte får mye. Jeg (kommuneansatt) fikk gavekort på 500 til min runde dag i sommer. Er for så vidt nøgd med det, altså, vi er ikke vant til å få noe som helst, heller ikke en ren arbeidsplass…

Men til saken: Jeg kjøpte kunst for dette gavekortet sammen med andre gavekort vi fikk av andre. Liker også å kjøpe noe som varer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 19:07   #34
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er glad i Nasjonalmuseet, og er jevnlig der på digital omvisning. Jeg kjenner at det frister å ha enten vinternatt fra Rondane og Baldisholteppet rundt halsen.

Jeg forelsket meg totalt i Baldishol-sjalet.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 20:31   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg fikk 300 fra jobben i fjor.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 20:33   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Utrolig fint!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 21:32   #37
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk noe mer fra min jobb da jeh ble 50 og kjøpte et diamantsmykke i hvitt gull.

Gammel 19-11-25, 21:58   #38
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Rørospledd er så utrolig fine, de pleier å ha et godt utvalg på Husfliden, de er enda finere i virkeligheten!

Gammel 19-11-25, 23:21   #39
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tror jeg fikk 300 fra jobben i fjor.

Jeg fikk kroner null fra min kommunale arbeidsgiver. Raust. Ingen kake, ingen blomst, nada.

Sist redigert av Pegasus : 20-11-25 kl 11:49.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 23:59   #40
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også kommunalt ansatt, men i en enhet med veldig mange ansatte, vi begynner å nærme oss 100 personer. Når noen har rund dag, slutter eller går av med pensjon samles det inn til gave fra kolleger, og de som ønsker å bidra gir 40 kroner hver. Så da jeg fylte 50 og fikk gavekort på ca 2600 kroner, så var det penger som mine kolleger samlet inn, ikke gave fra arbeidsgiver. Fra arbeidsgiver fikk jeg en blomsterbukett, og markering med kake og tale (blomsterbuketten var stor og flott, og marsipankake til nesten 100 personer er ikke gratis det heller, så sånn sett ble det jo en bra sum fra arbeidsgiver også, ikke minst med tanke på at det ble satt av tid til markeringen, der alle på enheten deltok, i lønnet arbeidstid).

Sist redigert av My : 20-11-25 kl 00:07.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.