|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?
Takk for tips! Jeg skal ta en snus på den. mer eterisk olje i stedet for parfyme er bra, ja.
Jeg luktet på den i går, faktisk. Den var ikke for meg. Den luktet mer søt appelsin enn sitron. God lukt altså, men vet det ikke passer på meg. Jeg elsker også verbenaproduktene fra L'Occitaine, men bruker bare håndsåpa i ny og ne, av samme årsak som deg.
Sist redigert av Tallulah : 02-04-25 kl 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, de er vilt dyre!! Da jeg brukte den bodylotionen, brukte jeg den bare på armer og overkropp (for der ville jeg lukte ekstra godt) også brukte jeg Nivea fra og med magen og ned. Mulig du kan få et bedre regnestykke hvis du tar dette med i beregningen Sist redigert av liefje : 02-04-25 kl 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
Haha, smart! Det har jeg ikke tenkt på.
![]() |
#25 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Haha, jeg gjør det samme med min Byredo/Bal d'Afrique - den er supergod men blir bare spandert på overkroppen |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg bruker Decubal, den originale kremen. Pluss for pumpeflaske, minus for lukta. Men for min tørre, atopiske hud er en uunnværlig.
![]() |
#29 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En veldig god bodylotion? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg ble veldig nysgjerrig på denne! Men må jo teste lukten før jeg går til bestilling, og jeg kan ikke se at Kicks har den inne i butikk noe sted i Oslo. Har du kjøpt din i butikk?
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Nei, jeg bestilte på nett. Jeg er litt sånn "åh, det er japansk
![]() |
#33 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg er utrolig fascinert av betydningen av lukt for dere. Jeg er litt mer som ei bikkje, som egentlig ikke skiller nevneverdig på hva som lukter vondt og godt, det er mer "interessant" alt sammen.
![]() |
#34 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg ser du har funnet en nå, men ville bare nevne at jeg elsker Sprekenhus sin Amber infatuation.
![]() |
|
|