|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg er stort sett hjemme kl 17-17.30 hver dag og har ansvar for middagslaging og klesvask hver dag, så jeg føler ikke jeg har sånn utrolig mye ekstra tid ledig. Så det jeg bruker tiden min på utenom er en lengre tur i uken, dans en gang i uken og quiz med mannen på pub. I tillegg til mye sofa og tv. Synes egentlig det er helt ok balanse.
![]() |
#22 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Denne tråden fekk meg til å tenke på kva eg egentlig fyller dagane mine med
![]() |
![]() |
#23 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg synes dagene er for korte til å drive med så mye aktiviteter, i alle fall nå i mørketida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?For tiden er det politikk, katter, vinklubb, sanking, blomster og planting, band og litt trening. Har egentlig ikke tid til alt, men det er vanskelig å kutte ting ut også, nå som jeg liksom har begynt å finne ut hvem jeg liker å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Datteren min spiller hockey og fotball, så det er mye å sitte i ishaller og stå på sidelinjen av gressmatter, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg har SLUTTET i korpset og driver bare dank på fritiden. Jeg har vært på grensen til utbrent og gjør egentlig minst mulig og nyter det.
![]() |
#27 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg prøver å gå til alt jeg gjør, og det tar opp en del av fritida mi (med helsegevinst, så helt greit). Trener også hver dag; veksler mellom styrke, løping og yoga. Når jeg "bare" er hjemme, går det i strikking eller sying.
![]() |
#29 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg holder på å skifte frivilligaktivitet. Frivillighet tar en ettermiddag i uken og med den nye kan det bli litt mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
![]() |
![]() |
#31 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?
Hvis du er lat, er jeg knapt levende.
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Akkurat nå: doomscroller.
![]() |
#33 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Annenhver uke når ungene er til meg, går ettermiddagene med til matlaging, kjøring til aktiviteter og lekser. Hender jeg blir med eldste på klatresenteret når hun har trening.
![]() |
#34 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Bruker en time hver vei til jobb, går halvparten av tiden for å gjøre turen mer fonuftig. Trener på SATS minst fire ganger i uken, det tar 12-15 min å gå hver vei. Lager middagene, eller tar rydding og klesvask.
![]() |
#35 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg strikker og elsker å gå på fjellet, men helst i fint vær. Gleder meg til vår og lysere dager. Trener litt på treningssenter som dyd av nødvendighet, må nok trappe litt mer opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
koko
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Dette var litt vanskelig å svare på, for eg har så lyst til å ramse opp alt kjekt eg dreiv med før eg vart sjuk.
![]() |
#37 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Minst mulig. Jeg er taxisjåfør til treninger og aktiviteter, og dem er det en del av. Jeg handler inn og lager stort sett alle middagene, vasker klær osv. Også sitter jeg mye å hører på lydbok mens jeg spiller candy crush
![]() |
#38 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg vurderte for en stund siden å starte i ett kor. Men, fant ut at med en frivilligaktivitet som gjør at jeg er fast opptatt en ettermiddag i uken, så orket jeg ikke å blokkere flere ettermiddager. Jeg nyter å ha frihet til å bestemme hva jeg skal gjøre. Og ikke lengre ha noen som trenger at jeg kommer hjem og har middag på bordet til en viss tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg jobber fulltid, sitter i ulike FAU-er, har en sønn som er veldig aktiv i innen en idrett som krever kjøring, dugnad mm.
![]() |
#40 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg blir alltid nesten litt satt ut av det spørsmålet, for jeg føler ikke at jeg har en skikkelig hobby. Imidlertid driver jeg med masse greier, trening, hunden, fotografering, lesing (i perioder), borddekking, intens ferieplanlegging og tilhørende research (for tiden bruker jeg faktisk mest tid på akkurat det). Jeg er også veldig glad i å lage mat, særlig å ha gjester og kan lage et enkelt måltid til fire personer til et stort prosjekt over mange dager med googling av oppskrifter for å sette sammen meny og drikke, innkjøp, bordpynt, blomster og annen forberedelse. Tilsvarende er jeg rimelig giret på pynting til høytider og alt som kan feires. Andre ting som tar tid er å hjelpe min gamle mor med diverse og jeg har også et par prosjekter jeg har hjulpet venner med (styling, korrekturlesing etc.) samt at jeg fører regnskap for et sameie. Også har jeg vært frivillig besøksvenn med hund for Røde kors i seks år. Så jada, dagene går unna og jeg kjeder meg over hodet ikke selv om jeg har hauger av fritid siden jeg ikke jobber. Skal dog ikke skjule at det også blir en del tid på sofaen med TV etc. Sist redigert av liefje : 07-03-25 kl 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|