Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En skikkelig digg bronzer/higlighter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-25, 16:43   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Karamell, jeg vet ikke. Eller produktet kan brukes som highlighter. Jeg har tørr hud i kinnene og denne trekker seg godt inn og jeg verken kjenner lukt eller får kviser, noe jeg lett får av BB kremer. Jeg bruker Bobbi Brown primer og Shiseido foundation. Anbefalingene på Kicks for min aldersgruppe har passet meg godt. Men sånne tråder gjør at jeg får lyst på flere ting, og jeg som bruker så lite av dette.

Ser jeg har denne fargen: Peachlite https://www.kicks.no/mac/makeup/base...hter-peachlite

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 08:40   #22
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Der solen normalt treffer, ville jeg brukt solpudder. Nesen, pannen og kinnbeina, kanskje haketippen. Jeg har ikke brukt solpudderne mine på år og dag, er mer over på kremer og sticks.

Sånn bruker jeg det også. Aldri i hele ansiktet. Det er svært lite skimmer i det, så jeg føler meg overhodet ikke som en diskokule selv i sterkt sollys. Jeg bruker mineral pudder fra Bare Minerals i fargen medium Beige under.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 10:35   #23
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg falt for fristelsen og ble sminket av en konsulent på Kick. Endte opp med denne https://www.kicks.no/estee-lauder/ma...t#variant-name

Bruker en stor kost og drar over kinnbena og i en bue opp i tinningen og videre inn på panna. Jeg bruker også litt under kjeven for å "skjule" dobbelthaka. Det var i alle fall slik den sminkekonsulenten gjorde det. Det så fint ut, så da har jeg fortsatt med det.

Gammel 21-02-25, 12:04   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Altså, når man bruker dette, er det i hele ansiktet eller hva er greia? Jeg er helt noldus på sånt, men syntes dette så aktuelt ut. Møkklei vinter. Sorry for kupping, Tallulah.

Jeg bruker solpudder stort sett hver dag. På kinnbena, nesa, panna og litt på haka. Jeg føler meg slett ikke som noe diskotek, men får litt mer farge i ansiktet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.