|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!Svigermor lager en veldig god sidesalat med rødkål, appelsin og koriander. Har ikke full oversikt, men kan sikkert googles.
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!https://meny.no/varer/middag/vegetar...-7035620044793
![]() |
#23 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!Jeg hadde blitt skuffet om jeg måtte spise frossen ferdigmat ala liv laga burger på julaften.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!Jeg har laget vegisterkaker etter oppskriften til matprat.no. De blir skikkelig gode og julete, men må stekes litt lenger enn det som står i oppskriften.
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!
Enig. Men jeg tenker jo også at de man feirer jul med normalt er nære nok til at man kan si «sorry, men jeg har ikke kapasitet til å lage noe eget til deg, kan du ta med noe?» Vi tar med egen mat til jul hvert år. Og nok til at alle kan smake.
![]() |
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!Nå har gjesten kommet med et forslag som virker overkommelig å lage. Nemlig denne:
![]() |
|
|