Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal treningstruser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-24, 12:46   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal treningstruser

Jøss, det har jeg ikke tenkt på. Men vet at det ikke er uvanlig for gutter med innershorts, så hvorfor ikke? Fordrer gode bekkenbunnsmuskler, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-24, 13:34   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er livredd for at en søm skal rakne, så jeg tør ikke bruke string engang. Så å gå helt uten undertøy hadde jeg aldri tatt sjansen på. Hygienemessig sett har jeg ikke noe problem med det i det hele tatt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-24, 16:17   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Med sykkelbukse sies det iallfall at man ikke bør ha på truse under, jeg klarer ikke det.

Gammel 16-10-24, 18:27   #24
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

There is no such thing as a squat proof tights, er mitt mantra. Jeg må ha truser på, driter en lang marsj I trusekanter. Bruker stort sett i bomull, men svetter sånn at jeg egentlig trenger noen treningstruser. Har et par fra PR, de er ok, men problemet er at de er så glatte at jeg synes tightsen sklir ned.... i-landsproblemer er også problemer.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-24, 18:23   #25
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Det var et nytt konsept for meg! Under sykkelbukse bruker jeg ikke undertøy. Men til feks løpetrening bruker jeg bare det helt vanlige undertøyet mitt. Tror de fleste er fra Cubus. Noe syntetiske hipstergreier tror jeg. Med bomullskile. Og en bred blondekant øverst. I hvert fall foran på de.

Det ser ut som jeg har tisset på meg når jeg er ferdig å løpe. Svetter tydeligvis veldig akkurat i lysken. Så jeg bruker kun sorte tights. Ellers synes det veldig! Tror ikke annen type truser vil hjelpe meg noe særlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.