|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Anbefal treningstruserJøss, det har jeg ikke tenkt på. Men vet at det ikke er uvanlig for gutter med innershorts, så hvorfor ikke? Fordrer gode bekkenbunnsmuskler, da.
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: Anbefal treningstruserJeg er livredd for at en søm skal rakne, så jeg tør ikke bruke string engang. Så å gå helt uten undertøy hadde jeg aldri tatt sjansen på. Hygienemessig sett har jeg ikke noe problem med det i det hele tatt.
![]() |
#23 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal treningstruserMed sykkelbukse sies det iallfall at man ikke bør ha på truse under, jeg klarer ikke det.
![]() |
#24 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Anbefal treningstruserThere is no such thing as a squat proof tights, er mitt mantra. Jeg må ha truser på, driter en lang marsj I trusekanter. Bruker stort sett i bomull, men svetter sånn at jeg egentlig trenger noen treningstruser. Har et par fra PR, de er ok, men problemet er at de er så glatte at jeg synes tightsen sklir ned.... i-landsproblemer er også problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Anbefal treningstruserDet var et nytt konsept for meg! Under sykkelbukse bruker jeg ikke undertøy. Men til feks løpetrening bruker jeg bare det helt vanlige undertøyet mitt. Tror de fleste er fra Cubus. Noe syntetiske hipstergreier tror jeg. Med bomullskile. Og en bred blondekant øverst. I hvert fall foran på de.
![]() |
|
|