|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Harry Potter-konfirmasjonServise og blomster er pynt, og jadda, selvsagt er det ikke uvanlig med «tema» i farger og sånt. (Kanskje vanligere hos jentekonfirmanter? Eller er gutta også opptatt av det?) Men underholdningsinnslag ut over en sang eller to (og så videoslideshow da, det er vel blitt obligatorisk) er det første gang jeg har vært med på faktisk. Det har vært mer typisk for bryllup og rund-dag-feiringer.
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter-konfirmasjon
Baserer du dette kun på Floksas beskrevne planer i denne tråden, eller er det ditt inntrykk generelt, ut fra hva du leser i konfirmasjonstrådene her inne, og konfirmasjoner du ellers har vært i?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-09-24 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Harry Potter-konfirmasjonGutta mine har hatt meninger om det meste
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Harry Potter-konfirmasjonVi hadde Harry Potter bursdag til sønnen da han ble 8. Kanskje noen av tingene vi gjorde kan passe: Sist redigert av liefje : 13-09-24 kl 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Harry Potter-konfirmasjonOg ellers er jeg helt for at folk må få feire slik de selv vil, selv om vi har feiret mer tradisjonelt og stivpyntet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|