|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Da jeg hadde født knerten, så dukket mannen opp med et smykke. Det er tre hjerter tvinnet inn i hverandre. Og så uttalte han at det var «hjertene deres - de tre jeg er aller mest glad i».
![]() |
![]() |
#22 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg er veldig lite flink til å bruke smykker og til vanlig bruker jeg bare gifteringen, som jeg er veldig glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?I tillegg til gifteringen min, bruker jeg alltid gifteringen til farmoren min.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 23-08-24 kl 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Gifteringen har jeg på døgnet rundt.
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?
Men akkurat nå, og har gått slik i noen uker, bruker jeg dette (se link) sammen med et pendelsmykke som ser ut som en slags kobbermedaljong med en falsk diamantsten-ish i midten. Jeg huskker ikke hvor jeg har det fra, men det er et billigsmykke og jeg blir grønn på halsen av kjedet.
![]() |
#26 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Min favoritt er ett smykke pappa kjøpte til meg, firkløver i gull, det brukes ofte.
![]() |
#27 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg bruker fast et enkelt halskjede i hvitt gull med et lite hjerte på. Favorittsmykket er et gullsmykke med gullhjerte som jeg arvet etter min fantastiske mormor. Hun brukte det til fine anledninger, og hadde det på seg i sin egen bursdag noen måneder før hun døde. Det smykket sover jeg aldri med, men bruker det ganske ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Mitt favorittsmykke er bestemors giftering. Hun døde da jeg var 15, ganske så dramatisk mens jeg så det hele, men det jeg likevel husker best er at det første bestefar gjorde etter at vi skjønte hun var død, var å ta av henne gifteringen, gi den til meg og si «denne skal du ha for du har navnet hennes» (jeg er oppkalt etter henne). Ringen har jeg alltid på meg og det betyr utrolig mye for meg.
![]() |
#29 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg brukte mammas alliansering som giftering i mitt forrige ekteskap. Vi giftet oss et halvt år etter hun døde så det betydde mye for meg. Heldigvis aksepterer kjæresten at verdien i ringen ligger i at den er arvet etter mamma, så jeg bruker den fortsatt selv om jeg er skilt og forlovet med ny mann. Men bruker den på andre hånden nå, for jeg har fått ny forlovelsesring som jeg er veldig glad i. Vi valgte glatte gullringer som også blir giftering neste år.
![]() |
#30 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg er veldig glad i gifteringen og forlovelsesringen min. De er på samme finger, for de passer så godt sammen.
![]() |
#31 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?De tre gullringene jeg alltid går med er naturlig nok favoritter; Glatt og enkel giftering, oldefars giftering som er satt i 3 små rubiner og oldemors ring med en ametyst.
![]() |
#32 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg bruker masse smykker, og har mange favoritter. Jeg har alltid øredobber og bytter ofte på. Jeg har også store og småhalssmykker. Jeg bruker gifteringen og forlovelsesringen hver dag. Forlovelsesringen er hvitt gull og med en mørk blå stein og diamanter, den er veldig fin.
![]() |
#34 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Så gøy å høre om favorittene deres! (Og se dem også)
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?favorittene er gullhjertet jeg fikk fra mormor da jeg ble døpt som spedbarn, det bruker jeg med bitemerke og og alt, og noen hengende elegante gulløredobber jeg arvet fra mormor og fikk modernisert så de kan brukes med hull. Mormor brukte dem mye så de minner meg om henne |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg har en gullring med smaragd fra Thailand som er utrolig vakker og som jeg er veldig glad i. Fikk til konfirmasjonen av tante/gudmor.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg veksler stort sett mellom to halssmykker, i sommerhalvåret bruker jeg Daisy (det minste) fra Georg Andersen som jeg fikk fra mannen for noen år siden, og på vinteren bruker jeg et smykke i hvitt og gult gull som jeg fikk fra min mormor da jeg var veldig ung. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva er ditt favorittsmykke?Jeg bruker ikke så mye smykker til hverdags, men bruker som regel dette halskjedet i grønt: https://www.linnsigridbratland.com/p...s-smykke-mini/ og forlovelsesring hver dag. Gifteringen har jeg mista. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|