|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårHan er altså en sånn fining!
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårDet er veldig godt med en plan!
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårFor en empatisk og fin frisør! Det der betyr faktisk veldig mye.
![]() |
#24 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårI disse tider føles det veldig feil å være shallow og snakke om HÅR. Jeg tenker bare på sitatet fra Some Like it Hot: With all the unrest in the world, I don't think anybody should have a yacht that sleeps more than twelve.
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårTakk for oppdatering - jeg har faktisk lurt på dette! (Tenker også urimelig mye på vår for tiden, så du er ikke alene.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårJeg er sikker på at alle ser på håret mitt hvor sliten jeg er, hvor ltie overskudd jeg har, hvor mye... alt.
![]() |
#27 |
Trøtt
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårNå lurer jeg veldig på om det er castor oil eller lakserolje eller om det er det samme!
![]() |
#28 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårDet er det samme, mener jeg.
![]() |
#29 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårJeg trodde castor oil var en slags illeluktende brunstolje fra bever? Som ble brukt for å lokke bevere i feller? Jfr den gamle serien Centennial. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårDet er der samme, olje fra frøene til ricinus planten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårOg det er det samme «virkestoffet» som er i vippeserum. #funfact
![]() |
![]() |
#34 |
flisespikker
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårSå fint at du har fått hjelp med håret!
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hår
Jeg har kjøpt castoroil en gang, for vippene, men tror aldri jeg tok det i bruk. Hvilket virkestoff er det da i øyedråpene for grønn stær? Jeg trodde kanskje det var noe fra det i vippeserum også, for mannen min, som har hatt grønn stær i over ti år, få veldig lange vipper av øyedråpene sine, og det står som bivirkning, tror jeg.
![]() |
#36 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårRegimet er som følger:
![]() |
#37 |
--
|
![]() Sv: Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hårTakk for tips om regime. Etter jeg begynte å trene litt oftere og dusjer oftere, så er både hår og hodebunn helt bananas. Kanskje jeg og skal begynne med kun skylling etter trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Textrovert
|
Jeg prøver å ta i så lite som mulig, for det er virkelig noe klissete herk. Mye seigere enn "vanlige" håroljer. Men jeg tar litt i hånda og så gnir jeg håndflatene mot hverandre en stund før jeg klemmer oljen inn i håret. Dette gjentar jeg noen ganger til jeg føler at hele håret er dekt av olje. Jeg tar det alltid i fuktig hår. Tror det vil funke dårlig å ha det i tørt hår.
![]() |
#39 |
--
|
Takk! Fjerner du det igjen på noe måte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Textrovert
|
Jeg sjamponerer håret tre ganger når jeg endelig vasker det for å få ut gammel olje, men det er det eneste.
![]() |
|
|