|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Vi kjøpte stressless sine stoler for noen år siden. De er virkelig gode å sitte i.
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Hva med litt billigere Cover fra Muuto? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!De var fine, men jeg må nok prøvesitte, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Nå har vi Volfgang fra Ikea. De er faktisk kjempegode å sitte i, og spesielt behagelig er det at det er svikt i dem. De selges ikke lenger (iallfall ikke trekket vi har, som er lysegrått melert) og ikke er de kjempefine heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!De jeg viste over her, har også svikt - de er veldig gode.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!De er kjempefine, og jeg har sett bilder fra Pøblishuset. De passer veldig godt i hennes spisestue! Men vi skal ha et rundt bord midt i «gangsonen», på en måte, og jeg er litt redd at ryggen blir for høy sånn visuelt sett hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Vi valgte Ella fra Bohus. Da kan man velge trekk og farge på beina. Mange av gjestene våre kommenterer hvor gode de er å sitte på.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Jeg syns stolene fra søstrene Grene er veldig gode å sitte i, billige er de og, og fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Vi har kjøpt Stressless-stoler. På salg. Men dyre likevel. Det var utrolig mange stoff, utforminger og bein å velge i, sp jeg finner ikke noe bilde. Men de er fine og komfortable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Oi, gratulerer! Er det lov å spørre hvor og om du vet om tilbudet gjelder i dag også? Har kikket på stressless spisestue tidligere i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!
Det var på Bohus. Ved kjøp av fire stoler fra Stressless (som også har 25% avslag) får man et spisebord på kjøpet. (Bordet er ikke helt valgfritt, men man kan velge mellom noen få modeller.) Jeg tror tilbudet gjelder til 27/11, men jeg skal sjekke det opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Var litt vrient å finne, for tilbudet stod bare beskrevet hvis man søker på bord. Jeg fikk det ikke opp da jeg søkte på stoler. Jeg tror likevel dettte gjelder for alle spisestuestoler fra Stressless. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Gratulerer ned kjøp. Vi brukte sykt lang tid på å bestemme oss for stoff på stolene fra stressless - for mye valg
![]() |
#17 |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Jøss, tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!Jaiks, før kl 12 hadde vi kjøpt nye stoler og fått bord på kjøpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg fine spisebordstoler!I dag har vi også kjøpt loungestoler og tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|