Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko/støvler som passer til alt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 15:10   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vintersko/støvler som passer til alt?

Det er snart vinter… jeg må ha vintersko. Jeg har et par lave tursko og ett par høye fjellsko og det er det. Jeg leter etter ett par sko som kan fylle alle andre formål. De skal først og fremst være ordentlig gode å gå i, godt dempet og være passe varme. Jeg vil at de skal kunne brukes til jeans, kjole (av den litt hverdagslige typen) og gjerne også turbukse, som vi i mitt distrikt gjerne går med selv om vi slett ikke skal på tur, men det er ikke det viktigste.

Så hva bruker man egentlig til hverdags-vintersko/støvler nu til dags? Pris er ikke viktig, jeg kjøper nye vintersko veldig sjeldent og vil ha noe som passer til alt, er godt å gå i og som varer i mange år framover. Og ikke for høye hæler!

Sist redigert av Lhi-My : 19-09-23 kl 15:53.
Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.