Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke støvletter likte du best?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 16:11   #21
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke støvletter likte du best?

Jeg likte best nr.1.Nr.2 var kjedelig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 16:14   #22
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Nr 1!

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:03   #23
Iriam
litt skummelt

Medlem siden: Oct 2006
Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skjønner dilemmaet ditt..veldig flotte begge to! Det som må bli avgjørende må være om du liker spennen nok..f.eks hvis du skal ha skjørt eller trange bukser på..kan se for meg at den kan være litt i veien, da. Vet ikke om du skal bestille på nettet...ellers er det jo viktig å prøve de for å se hvilken som passer best!

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:11   #24
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Begge var kjempefine, men holder en knapp på nr 1

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:12   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Liker best nr. 1 (men synes de er litt kjedelige begge to, hvis jeg skal være helt ærlig...)

Jeg er enig her jeg.

Gammel 19-08-07, 19:04   #26
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Likte best nr 1 ! men de er kanskje litt verre dersom du ønsker å ha bukser utenpå av og til ?

( Kommer jo mye "wide-leg pants" framover )

Gammel 19-08-07, 19:09   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nr 1

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 19:30   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sier som de andre, den første er stilig om du bruker mye skjørt men til trange bukser vil nok spennen bare være i veien om buksen skal utenpå.
Den første er veldig stilig da. Flere detaljer. Tror jeg ville valgt den.

Gammel 19-08-07, 23:30   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr.1!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 23:41   #30
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nummer 2 var litt nettere, synes jeg.

Samme synes jeg, mye finere!

Gammel 20-08-07, 08:03   #31
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Nr. 1 .

Gammel 20-08-07, 08:12   #32
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte også nr. 1 best.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 14:00   #33
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte best nr 2.

Men begge var veldig fine, ser ut som hælhøyden kombinerer "mulig å gå med" og "pen å se på". Hmm, kanskje jeg skal ta en tur innom lillevinkel.no jeg også!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 14:30   #34
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Begge var fine. Likte nr. 2 best.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 18:56   #35
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg funnet et tredje par. Jeg har deponert på disse støvlettene, men er utrolig usikker. Jeg synes kanskje de er i overkant stramme over leggen. Men de vier seg vel kanskje ut etterhvert?

Hva synes du? Disse her, eller en av de andre to som jeg viste i mitt første innlegg?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg støvlett 1.jpg (112,0 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg Støvlett 2.jpg (187,2 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg Støvlett 3.jpg (177,0 KB, 12 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:18   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå har jeg funnet et tredje par. Jeg har deponert på disse støvlettene, men er utrolig usikker. Jeg synes kanskje de er i overkant stramme over leggen. Men de vier seg vel kanskje ut etterhvert?

Hva synes du? Disse her, eller en av de andre to som jeg viste i mitt første innlegg?

Disse, absolutt stiligst av alle tre syntes jeg

Så ut som du hadde det lekreste skjørtet til også da (matcher perfekt)

Gammel 21-08-07, 19:18   #37
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes helt klart nr. 2 er penest. De er nok mest anvendelige også.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:18   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt klart de du har deponert på! Jeg likte nr. en fordi jeg syntes de hadde kule detaljer, til tross for den litt harry spenna. Disse har kule detaljer, og kul spenne! Behold dem!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:21   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Helt klart de du har deponert på! Jeg likte nr. en fordi jeg syntes de hadde kule detaljer, til tross for den litt harry spenna. Disse har kule detaljer, og kul spenne! Behold dem!

Vi er absolutt helt enige

Gammel 21-08-07, 19:50   #40
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste var tøffe!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.