Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken skalljakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-22, 09:34   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken skalljakke?

Var litt i tvil om dette er sport eller mote, men mote vant. (Det betyr altså at utseendet spiller en rolle.)

Jeg lurer på om jeg skal ønske meg skalljakke av mannen til jul. Jeg er mye ute, så jeg trenger forsåvidt en, men jeg har alternativer, så jeg lurer liksom på om dette er et skapt behov eller ikke. Tenker litt på det.

Jeg har en anorakk fra Twentyfour Finse, men den er ikke vanntett nok. Skuffende. Dessuten liker jeg ikke anorakk, har jeg funnet ut.
Så har jeg en vanntett tynn skalljakke fra Missing Link. Problemet er bare at den er minst 15 år gammel, kanskje mer, og teipene har begynt å løsne.
Har også en Thelma-kåpe fra Didrikson, men det er jo nettopp en kåpe.

Hvis jeg skal ha ny skalljakke, må den kunne brukes både på korte og lengre turer, og den må være vanntett. Og fin. Og ikke minst ikke spinndyr. Mange tusen er helt uaktuelt.

Noen tips?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.