|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermJeg brukte flere mnd på akkurat det samme … lese alle mulige slags råd og var vel innom Expert minst 10 ganger før jeg endelig fikk bestemt meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermsamsung. beste vi har vert borti. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På vei
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermFor den som er interessert, Forbrukerportalen skriver litt om overgangen til digitalt bakkenett og hva det vil ha å si for TV'ene: http://forbrukerportalen.no/Artikler...v_revolusjonen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjerm
Jeg har sett artikkelen, og flere som ligner, før. Jeg mener at det som står der bare kan ignorerers. Det digitale bakenettet, som dette handler om, er kun relvant for de som hverken har kabel-tv, parabol eller fibernett. De aller fleste har, eller kan få, en av disse løsningene. Spesielt tror jeg fibernett vil være et bedre alternativ enn det digitale bakkenettet, og det tilbys også først og fremst "på landet", der de som fortsatt bruker tv-antenne, og er potensielle brukere av bakkenettet, bor. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermPlasma var aldri noe alternativ for meg da rådet var på alle steder jeg gikk at det er kun hvis du skal ha stor skjerm (42 tommers og oppover) og det mest er gode filmopplevelser og ikke tv du er ute etter så velger du plasma. For å få gode plasma skjermer så må du også opp i en forholdsvis dyr prisklasse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermVi har nettopp kjøpt ny flatskjem og endte opp med denne og er veldig fornøyd!!! |
|
|
|
#7 |
|
-
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermNår det gjelder valg mellom LCD og plasma gjelder det jeg skrev i dette innlegget i denne tråden i fjor høst stort sett fortsatt. Det som evt. har endret seg litt er at de fleste nå får digitale signaler (uten at det nødvendigivs gir bedre bilde), og at jeg er enda mer overbevist om at plasma er å foretrekke fremfor LCD. Hvis jeg skulle kjøpt nå ville jeg ha kjøpt en plasma-tv fra Pioneer, men de er dyre da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
anglofil
Tror nok ikke de fleste i el butikker er enige med deg (siden LCD teknologien nå har kommet så mye lenger en for bare et år siden). De sier jo stort sett det motsatte, at for et par år siden ville rådet hva vært plasma men i dag, LCD. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermVi også, den kom veldig godt i tester og er faktisk god i bruk. Siden teknologien endrer seg så raskt, ville jeg aldri giddet å bruke altfor mye penger på en tv som sannsynligvis er forbigått teknoligisk i løpet av et par år.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermTusen takk, spesielt til deg, Lille Ru! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermJeg får ikke tak i lillebror. Kommer med svar så snart jeg hører noe fra ham.
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermikke svar på ditt spørsmål men denne ville jeg hatt: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermI følge sambo er alt til samsung bra. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Han anbefalte DENNE, beste tv i 32" klassen. De selger den i butikk til 11995,- har solgt den for 14995.-
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermDet er ikke Full HD på den, men som han sa: Folk flest trenger ikke det. Det er bare til PS3. ( Du trenger ikke Full HD så lenge du ikke har noe som kan spille av Full HD, og foreløpig er det bare Playstation 3. Så ingen her lar seg lure til å kjøpe de rådyre filmene ...)
|
|
|
#17 |
|
Populærkulturjunkie
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjermNesten litt trist og kjedelig å lese all denne diskusjonen om flatskjermer, når jeg vet jeg ikke har mulighet til å anskaffe dette på en god stund selv, pga lite råd og lite plass.. etter hvert skal vi få bygget oss en tv-stuen, men det kan ta sin tid (pga lite råd).. så da får jeg heller se på TV på den jeg har nå..
|
![]() |
|
|