|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NugattiVille nok heller ha gitt en neve nonstop eller en ren melkesjokolade til frokost ja. Det er også renere produkter en nugatti (mindre tilsetningsstoffer, les på innholdsfortegnelsen). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: NugattiMor liker ikke nugatti, og da er det ingen som kommer på å kjøpe nugatti heller.
|
|
|
#3 |
|
I farta!!
|
Sv: NugattiHer er det pappan i huset som har dratt inn Nugatti.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: NugattiJeg synes ikke sjokolade på brødskiva er greit. Det havner i samme kategori som sjokolademelk og søte frokostblandinger, og er ikke noe jeg kjøper. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NugattiMin toåring får ikke Nugatti
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: NugattiJunior liker ikke Nugatti, så her har vi ikke det store problemet. Innimellom vil han ha Håpa, men det er ca. 3 mnd mellom hver gang, så jeg bekymrer meg ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: NugattiHer syndes det med mye prim. Og Geitost. Vi prøver å kompensere for at han ikke vil ha melk.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: NugattiVi bruker veldig sjelden noe slags sjokoladepålegg hjemme, og de få gangene vi har kjøpt det inn er det jeg og fruen som ender opp med å spise det opp..
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: NugattiHer i huset er Nugatti ofte å finne, men sjelden på podens skiver. Mors derimot!
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Sv: Nugatti
Der har du det. Vi har både Nugatti og sjokoringer, det er tillatt til frokost lørdag. De spør ikke engang i hverdagene, for de vet de får nei.
|
|
|
#11 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: NugattiMine barna spiser aldri Nugatti... hvertfall ikke hjemme. Jeg da jeg var gravid og kvalm med lillesøster derimot |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: NugattiÅ spise nugatti hver dag blir vel det samme som å spise sjokolade hver dag. Barna mine får ikke sjokolade til frokost. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: NugattiHer kan de velge om de vil ha sjokoladepålegg på skiven eller sjokoladepulver i melken lørdag og søndag til frokost. Det var en liten kamel, men skitt au, den gled nå ned i lag med barne-tv på helgemorgener og rosa skjørt og kjoler i barnehagen.
|
|
|
|
#14 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: NugattiStorebror er ekstremt allergisk for nøtter så her har vi Nesquick sjokoladepålegg i steden.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: NugattiSist vi kjøpte Nugatti var i fjor sommer, nå har jeg nettopp kastet boksen.
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: NugattiIngen av oss voksne liker Nugatti så vi har det aldri i hus. Vesla smakte det en gang da jeg skulle lage en kake med nugattikrem, men hun likte det (heldigvis) ikke. Her går det som regel kun i proteinrike pålegg.
|
|
|
#17 |
|
Tåler regn
|
Sv: NugattiJenten vår vet ikke hva Nugatti er ennå. Så hun får det selfølgelig ikke. Men det hender mor tar seg en skive med Nugatti i smug, hvis vi har det i hus. Men for all del, jeg er ikke fanatiker. Heldigvis går hun i "sukkerfri" barnehage, og der blir hun heller ikke introdusert for usunne matvarer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NugattiJeg kjøper det aldri, men mannen i huset spiser det, så han kjøper en boks i ny og ne (som blir gjemt godt inni skapet). Snuppa vår får ikke ha slikt på skivene (selv ikke i helgene |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: NugattiVi har aldri nugatti i skapet, rett og slett fordi vi ikke liker det selv.
|
|
|
#20 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Sv: NugattiJeg har Nugatti og Sjokade i skapet, og HaPå også, faktisk. Men ungene spør aldri etter sånt, de vil ha leverpostei, så sjokolodapåleggene er mine, bare MINE! |
|
|
|
![]() |
|
|